Skocz do zawartości

Wybieram Plossla


Pablito

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W AstroMarkecie moje ogłoszenie o chęci nabycia okularu (jak w temacie) przeszła bez echa. W związku z tym zostaje mi kupić nowy.

 

I tu proszę Was o pomoc.

Jest dostępnych trochę okularów od różnych producentów w ofercie sprzedaży rodzimych firm.

Jest zróżnicowanie cenowe ale czy też jakościowe? Z tego co pamiętam część z nich jest robiona w tej samej fabryce ale z różnymi nalepkami itd.

 

Macie może jakieś sugestie co do wyboru?

 

Za pomoc dziękuję :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !.

Mam okularek Plössla "Soligor" 32mm z Astrokraku. Nie znam się na tyle, żeby określić jakieś wady optyczne, ale dla mnie jest ok. W SkyLuxie daje dobre ostre obrazy i duże pole widzenia, bardzo ładnie wygląda M41 i M42.

Polecam ten okularek, bo cena jest rewelacyjna - 125zł

post-704-1105275411_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !.

Mam okularek Plössla "Soligor" 32mm z Astrokraku. Nie znam się na tyle, żeby określić jakieś wady optyczne, ale dla mnie jest ok. W SkyLuxie daje dobre ostre obrazy i duże pole widzenia, bardzo ładnie wygląda M41 i M42.

Polecam ten okularek, bo cena jest rewelacyjna - 125zł

 

 

Ten Soligor wygląda identycznie jak mój Vixen Plossl 32mm, to pewnie ta sama tajwańska fabryka i ten sam okular z innym napisem. Ze Skyluxem daje pole lekko ponad 2 stopnie, jest fajny do DS-ów i szybkiego przeglądu nieba. Też polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W AstroMarkecie moje ogłoszenie o chęci nabycia okularu (jak w temacie) przeszła bez echa. W związku z tym zostaje mi kupić nowy.

 

I tu proszę Was o pomoc.

Jest dostępnych trochę okularów od różnych producentów w ofercie sprzedaży rodzimych firm.

Jest zróżnicowanie cenowe ale czy też jakościowe? Z tego co pamiętam część z nich jest robiona w tej samej fabryce ale z różnymi nalepkami itd.