Skocz do zawartości

Projekt aplikacji astronomicznej - pytania


mrowka

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, pracuję nad projektem aplikacji (jest to mój temat pracy licencjackiej, studiuję grafikę) i o ile astronomia jest dla mnie bardzo ciekawa, o tyle nie mam o niej praktycznie żadnej wiedzy, a chciałabym zrobić coś, co rzeczywiście byłoby w miarę sensowne, więc mam trochę pytań do osób, które bardziej w tym siedzą. ? Przygotowałam krótką ankietę; nie są to szczegółowe badania naukowe, a bardziej luźne zagadnienia, które trochę mnie naprowadzą przy robieniu interfejsu. Jeśli ktoś byłby chętny poświęcić kilka minut, to byłabym bardzo wdzięczna.

Link do ankiety

  • Lubię 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam podobne wrażenie. I to ma niby służyć do stworzenia interfejsu aplikacji astronomicznej? Do czego? Prognozowania pogody? Nauki nieba? Podglądania sąsiadki?

Jak się za coś zabiera to dobrze mieć przynajmniej podstawowe pojęcie o dziedzinie że nie wspomnę już o znajomości  potrzeb...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubamanKażda ankieta musi badać jakie osoby odpowiadają w jaki sposób. To jest istotne kto z jakiej grupy społecznej postrzega pewne rzeczy. Pierwszy raz widzisz ankietę? 

 

A co ro reszty komentarzy, to po prostu kolejne potwierdzenie ze AP to siedlisko ignorantów co myślą, że cała astronomia to ich potrzeby na wyłączanie latarni i zaspamowywaniem statusów pierdołami jak na instagramie. Takie rzeczy jak badanie rynku, potrzeb, analiza biznesowa, a po co to komu? Panie pisz pan, byle co aby było. 

Edytowane przez danon
  • Lubię 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tematykę związaną z UX/UI aplikacji do astro to ankieta nie jest zła. Jeśli ktoś korzysta z apek astro raczej sobie poradzi :D  Ankieta to raczej research / benchmark konkurencji.