Skocz do zawartości

sklepy internetowe.


mati537

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Moje pytanie związane jest ze sklepami internetowymi z artykułami astronomicznymi.

Z którego lepiej zamówić .

Może zamawialiscie z jakiegoś i towar był uszkodzony albo wręcz przeciwnie dostawa szybka i towar bez żadnych usterek.

Jeśli tak to podajcie nazwę strony lub link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem w Astromarkecie.

 

Przesyłka wyśmienicie zapakowana. Chyba trzy kartonowe pudła, jedno w drugim i pełno piankowych bułeczek.

Co ciekawe, świadkiem rozpakowania jej był ZbyT.

Zapewne mogłaby wypaść na jezdnię bez uszczerbku dla sprzętu :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standartowo nie dodają gratisów. Ja dostaję bo trochę rzeczy od nich zamawiam dla siebie i znajomych więc może dlatego.

Przed zakupem warto podzwonić po tych sklepach i porozmawiać. Każdy chce klienta złapać.

Ja dostałem przy zakupie teleskopu filtr wartości 40zł (niby nic a cieszy). Z ceny też trochę schodzą. Z lornetek jakie zamawiałem znajomym zeszli 10% czyli w sumie wysyłka była gratis.

Wessel dobrze ci doradza.

Podzwoń, popytaj, porozmawiaj. Koniec języka za przewodnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DuRuS dobrze radzi do 1000zł celuj raczej w Newtony, a co do sklepów to ja jeszcze nigdy nie miałem problemu z żadnym a zamawiałem w DeltaOptical, teleskopy.pl, fotozakupy i w Astropartnerze w AstroMarkecie jeszcze nie ale mam nadzieję że się to zmieni.

Edytowane przez jakub880
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuję się pod postem Ekologa . Niedawno doszła do mnie przesyłka z Astromarketu i choć to był "tylko" kalendarz (który otrzymałem gratis) to zapakowany był jak "paleta jajek" - nie do zniszczenia , a to BARDZO dobrze świadczy o profesjonalizmie wysyłających czyli Astromarketu . Moja rada to : skorzystaj z porady Wessela , a i Dziki mądrze gada .

A co do zmiany tematu : no to już chyba osobny wątek .

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam www.astrozakupy.pl. Mimo że nigdy nic u nich nie kupiłem serwis wymienił mi obudowe silnika w montażu tylko za koszty przesyłki oraz podarował ślimak wraz z mocowaniem :yes:

 

Obok już wymienionych ja również z całą mocą polecę ten sklep. Sklep cechuje się naprawdę dobra obsługą i to w nich lubię... Nie robią show marketingowego a po prostu dobrze pracują. Bardzo dobre zdanie mam również na temat innego cichego gracza na rynku czyli sklepu Fotozakupy. Dodatkowym atutem tego drugiego są często najniższe ceny sprzętu na rynku..

Edytowane przez krzychb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zamawiałem w teleskopy.pl co prawda drobne rzeczy bo okular, mapkę, katalog i coś tam jeszcze. Wysyłka dość szybka, te drobiazgi przysłali w dość dużym pudełku ale dobrze zabezpieczone, jedyne co trochę mnie zirytowało to, to czym owe pudełko było wypełnione by zabezpieczyć towar m. in. 2 butelki po wodzie mineralnej, zwinięte w kłębek taśmy co się paczki spina, a sam okular był w pudełku po ryżu z biedronki a reszta troche folii upchnięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udełko było wypełnione by zabezpieczyć towar m. in. 2 butelki po wodzie mineralnej, zwinięte w kłębek taśmy co się paczki spina, a sam okular był w pudełku po ryżu z biedronki a reszta troche folii upchnięte.

Sorry, nie powinienem odzywać się w tym wątku z, że tak powiem, natury rzeczy, ale bardzo mnie to rozbawiło. Przypomniało mi się, jak kiedyś dostałem jakąś przesyłkę z europejskiego sklepu, która wypełniona była jakimiś gazetami sprzed kilkudziesięciu lat, pudełkami po chipsach, etc. Ale rozumiem, że to nie z dziadostwa, tylko poczucia misji "recyclingu" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kilka razy kupowałem coś w DeltaOptical i za kazdym razem byłem z zakupu zadowolony. W teleskopy.pl dokonałem zakupu tylko raz i w sumie też nie mogę o nich złego słowa powiedzieć. O Astromarkecie słyszałem dużo dobrego ale jeszcze jakoś mi się nie zdażyło u nich nic kupować. Jeśli miałbym komuś polecać sklep astro to jeden z tych trzech. Odradzam natomiast zakupy w fotozakupy.pl. Dwa razy u nich kupowałem i dwa razy były kłopoty i ostatecznie skończyło się tym że do zakupu nie doszło. Raz kupiłem u nich teleskop. Mieli najniższą cenę na necie. Dostepność od ręki. Złożyłem zamówienie, pieniądze przelałem no i czekam. Po prawie tygodniu przychodzi mail, że jednak teleskopu nie mają, będzie w przyszłym tygodniu i czy chcę czekać czy rezygnuję. Napisałem że poczekam. Po tygodniu cisza. Dzwonię do nich no i zaczyna się cyrk. Nie ma pana który się tym zajmuje. Ma oddzwonić jak przyjdzie. Na drugi dzień (nie oddzwonił) dopadłem go, obiecuje sprawdzić i oddzwonić - nie oddzwania. Na trzeci dzień w końcu dowiaduję się, że teleskopu nie ma i nie wiadomo kiedy będzie, więc rezygnuję z zakupu. Pieniądze na szczęście zwracają bez zwłoki. Innym razem zdecydowałem się na zakup u nich okularu. Historia się powtarza - na stronie napisane że sprzęt dostępny od ręki na magazynie, ale po paru dniach przychodzi mail że chwilowo nie ma i czy mam ochotę poczekać sobie do czasu aż się pojawi - tym razem rezygnuję od razu.

Edytowane przez adam_k27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki teleskopy.pl przyczyniamy się do recyklingu :) Tym samym tniemy koszty zakupu :D

Teleskopy.pl, DeltaOptical i Astromarket - ja również polecam tę trójkę :)

 

A reszta sklepów... no niestety ich strony internetowe bywają "trochę" zaniedbane... Stąd te pomyłki, ale wszystkie są uczciwe, więc nie ma co się obawiać niczego... (najwyżej możemy stracić trochę czasu)

 

 

...butelki, pudełku po ryżu z biedronki... :D:P

Edytowane przez SEBOS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tak na waszym miejscu nie segmentował rynku (lepszy, gorszy, najlepszy). Ważne dla klientów jest to, że wg mnie w PL nie ma już sklepu, który wiązałby się z jakimś ryzykiem zakupowym (z tzw. złych intencji). Prowadząc sklep astro już od roku trochę lepiej poznałem rynek i wiem, że nie zawsze problemy wynikają z naszej niekompetencji, czy słabej organizacji. Są wydarzenia, na które po prostu, nie mamy wpływu. Oczywiście każdy sklep, każda firma nie powinna odpowiedzialnością obarczać klienta. O każdym sklepie słyszymy zarówno dobre wieści, jak i te gorsze. To naturalne. Astromarket też zalicza wpadki, coraz rzadziej, ale zdarza się. Ten kto wam obieca totalne problem-free łże. Sztuką jest rozwiązywać problemy (na tym to polega), a nie gwarantowanie, że "u nas wszystko jest idealne i nie popełniamy błędów).

 

Sklep ma wspierać swoich klientów. Jeżeli firmą, którą wybieracie da wam wsparcie i obsługę po sprzedaży, to możecie być spokojni. Astro to nie jest dziedzina typowo "detaliczna". Tu nie da się po prostu opchnąć komuś teleskop i o nim zapomnieć.

 

Kupujcie więc w sklepach z którymi macie dobre relacje, czujecie "zrozumienie". Zakładajcie, że wszystko co kupicie może być "problematyczne" (wadliwe, nie działające, etc.). Musicie mieć ten komfort, że jeżeli to się zdarzy, to nie zostaniecie z tym sami. Na pewno odradzam patrzenia tylko na cenę, choć to na pewno ważne.

 

Nie piszę tego po to, żeby was skusić na Astromarket. Bynajmniej. Kupujcie tam, gdzie chcecie. Prawo was chroni i żaden sprzedawca w PL nie jest w stanie was wykiwać. Ważne jest tylko to, żebyście się nie dawali. Jeżeli coś jest nie tak, to macie swoje prawa.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.