Skocz do zawartości

Spotkanie astro w najbliższym czasie


ozokarol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!
Chciałem zapytać czy tej jesieni/zimy szykują się jakieś, jakże bardzo spontaniczne spotkania maniaków obserwacji astronomicznych?
Pochodzę z małopolski, a dokładniej Kraków.
Jestem bardzo początkujący w tym temacie, przeczytałem masę wątków co wybrać na pierwszy teleskop, ale wciąż mam z tym związany mętlik w głowie, w sumie -z każdym nowo przeczytanym wątkiem- coraz większy.
Pytam gdyż chciałbym właśnie korzystając z okazji popatrzeć przez różne typy teleskopów, porównać obrazy jakie dają, jakie mają możliwości- a następnie zadecydować w jaki teleskop dla siebie chcę celować, oraz co chcę nim obserwować.
Czy ktoś ma jakieś info gdzie, kto, kiedy itp.? :D
Z góry dziękuję bardzo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A spotykajcie się, wymieniajcie covida, narażajcie życie swoje i innych... 

Walka z wiatrakami. Ludzie, to nie jest czas na spotkania... 

 

To wygląda tak jak poniżej opisane, a nie tak jak w TV Info:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=165097132000911&id=113804740463484

 

Pytaj tu, pytaj na innych forach, ale bądźmy bardziej odpowiedzialni niż nasz rząd... 

  • Lubię 5
  • Haha 2
  • Zmieszany 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, kjacek napisał:

A spotykajcie się, wymieniajcie covida, narażajcie życie swoje i innych... 

Walka z wiatrakami. Ludzie, to nie jest czas na spotkania... 

 

To wygląda tak jak poniżej opisane, a nie tak jak w TV Info:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=165097132000911&id=113804740463484

 

Pytaj tu, pytaj na innych forach, ale bądźmy bardziej odpowiedzialni niż nasz rząd...