Skocz do zawartości
  • 0

Nieprawidłowe wyrównanie GoTo


Pawel0102

Pytanie

Cześć.

Mam problem. Sprawiłem sobie ostatnio montaż SW AZ GTi. Próbuję ustawić alienację na dwie najjaśniejsze gwiazdy. Wybieram z listy Jowisza i Arktura. Znajduję Jowisza, zatwierdzam i montaż obraca się w stronę Arktura. Tylko leci daleko, daleko za daleko. Po czym cofam go, celuję w Arktura i zatwierdzam w Goto i wyskakuje mi komunikat "Nieprawidłowe wyrównanie". I tak cały czas. Próbowałem ustawić alienację na inne gwiazdy i cały czas to samo. Raz mi się udało za pierwszym razem ustawić, ale też niezbyt dokładnie Goto znajdowało obiekty.

Pomocy. Co mam robić, bo jestem zielony w temacie Goto a jakiejś szczegółowej instrukcji obsługi wszędzie brak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Pawel0102 napisał:

Cześć.

Mam problem. Sprawiłem sobie ostatnio montaż SW AZ GTi. Próbuję ustawić alienację na dwie najjaśniejsze gwiazdy. Wybieram z listy Jowisza i Arktura. Znajduję Jowisza, zatwierdzam i montaż obraca się w stronę Arktura. Tylko leci daleko, daleko za daleko. Po czym cofam go, celuję w Arktura i zatwierdzam w Goto i wyskakuje mi komunikat "Nieprawidłowe wyrównanie". I tak cały czas. Próbowałem ustawić alienację na inne gwiazdy i cały czas to samo. Raz mi się udało za pierwszym razem ustawić, ale też niezbyt dokładnie Goto znajdowało obiekty.

Pomocy. Co mam robić, bo jestem zielony w temacie Goto a jakiejś szczegółowej instrukcji obsługi wszędzie brak. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0