Skocz do zawartości

Szkice Księżyca ze zdjęć


sawes1

Rekomendowane odpowiedzi

Aby rozwiązać problem, o którym wielu forumowiczów dyskutowało, postanowiłem założyć ten wątek. Chcąc pogodzić "zwaśnione" strony umieściłem go właśnie w tym dziale. Chodzi o to, co jest szkicem, a co grafiką. Jako, że jestem początkującym szkicownikiem, zacząłem swą przygodę od szkiców Księżyca ze zdjęć i zamierzam tu umieszczać swoje wypociny, o takiej właśnie tematyce. Mam nadzieję, że inni również będą wrzucać swoje szkice robione w domowym zaciszu. Jedyną regułą, o przestrzeganie której bym prosił, to zamieszczanie szkiców stworzonych własnoręcznie, bez użycia jakichkolwiek programów graficznych. Tylko i wyłącznie ręka.

 

A to moja dzisiejsza praca.

 

 

 

posidonius.jpg

 

 

 

 

Krater Posidonius wg Wikipedii: średnica - 95 km, głębokość - 2,3 km.

 

PS. Prosiłbym Administratorów o przerzucenie moich odpowiedzi z tematu http://astro-forum.org/Forum/Ksiezycowe-zakatki-t25035.html właśnie tutaj. Tam w tej chwili "zanieczyszczają" twórczość szkicowników "polowych" :D

Edytowane przez sawes1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że Twoja kiełbasa już dawno przegoniła moją kiełbasę :)

 

Jeżeli w podobny sposób będą prezentować się Twoje szkice pastelowe robione na żywo podczas obserwacji, to będę musiał przyjąć porażkę, złamać swoje kredki, nadać sobie imię "Złamana Pastel" i odejść na zawsze...

 

A na poważnie: Po prostu rewelacja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sawes - pierunie normalnie patrze na ten szkic jak zahipnotyzowany. Kurcze jak sie oglada ten szkic to ma sie wrazenie 3d. Moja ocene zamkne w jednym slowie. Rewelacja !!

 

PS. Wimmer - obudziles na zlocie drzemiacego niedzwiedzia:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem krótko, jestem bardzo bardzo wkurzona :P (ambicjonalnie), bo nie łatwo będzie Cię pobić w konkurencji szkicowej... :szczerbaty: a zamierzam podnieść rękawicę :Salut: