Skocz do zawartości

Nowy wortal Astronomia.wortale.net


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Chciałbym Wam zaprezentować mój wortal astronomiczny, który nazwałem Astronomia.

Zapraszam także chętnych do współpracy (pisanie artykułów na tematy astrofotograficzne, nie znam się na tym :) oczywiście nie za darmo :)), więcej info: astronomia(małpa)wortale.net

 

Proszę o uwagi dotyczące zarówno treści jak i grafiki (ogólne wrażenie).

 

Czym mój wortal się wyróżnia?

- średnio 1 news dziennie

- co miesiąc aktualizacja alertów obserwacyjnych

- na stronie aktualna faza Księżyca i % fazy

- możliwość subskrypcji nowości- informacja o newsach pojawi się na Twojej skrzynce e-mailowej

- multimedia: galeria astrofotografii, programy astronomiczne, filmiki i prezentacje (na razie skromnie, ale już niedługo będzie tego więcej)

- dział astronomiczne mity i ciekawostki

- treść wszystkich artykułów i newsów jest unikalna- nie kopiujemy czyichś ani nie pozwalamy kopiować nikomu naszych zasobów

- przyjazny wyszukiwarkom katalog stron astronomicznych można umieścić swoją stronę za darmo

 

Do tych zainteresowanych stroną techniczną i organizacyjną:

- hosting: serwer dedykowany od YES24.PL

- system CMS: CMS-Edit

- wortal powstał w projekcie WORTALE.NET

- na wortalu pracują 4 osoby, każdy zajmuje się czymś innym, ja tylko czuwam nad wszystkim (jestem redaktorem naczelnym)- zamierzam zwiększyć redakcję, ale na początek szukam współpracowników "z doskoku"

 

Pozdrawiam,

Łukasz Góralski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie, co skłoniło ciebie do założenia astronomicznego wortalu skoro jak sam napisałeś nie znasz się na tym?

edit:

 

sorki, nie zauważyłem, że napisałeś astrofotograficzne tematy, nie astronomiczne

Edytowane przez bamus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach