Skocz do zawartości

Spalone kamery ?


esiulek

Rekomendowane odpowiedzi

4 minutes ago, esiulek said:

nie napisałeś o kogo chodzi, więc wychodzi że wszyscy piszący są oszustami, między innymi ja...

jeśli masz adres serwisu który takie rzeczy naprawia, to proszę o namiary, raczej nie widzę w tym wypadku elektromontera jako serwisanta

Jesli sie poczules urazony, to przepraszam, w zadnym razie nie mialem zamiaru Ciebie ani nikogo innego okreslac oszustem.

 

Teleskopy zaproponuja Ci pewnie odplatna naprawe, a sami to wysla do producenta, bo watpie, zeby ktos w PL czy nawet w Europie kamere naprawil. W sasiednim watku kolega walczy z celnikami czy firma kurierska, zeby odeslac kamere do Hong Kongu. Oddajac to w rece teleskopow odejdzie Ci walka z systemem, ale i tak za to zaplacisz. Stad zglos sprawe rownolegle do firmy energetycznej i dowiedz sie czego potrzebujesz zeby odzyskac pieniadze. Ogolnie nie zazdroszcze Ci.

 

 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, esiulek napisał:

w Teleskopy.pl zostawiłem kilkanaście, a może nawet kilkadziesiąt tys. więc mogą się ukłonić w stronę takiego klienta

Ale masz świadomość, że jak za towar zapłaciłeś w sumie kilkanaście tysięcy, to nie oznacza, że gość ma w kieszeni te kilkanaście tysięcy? Koszt wymiany nawet jednej kamery przewyższy to, co sklep zarobił na wszystkich transakcjach z Tobą.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję zamknąć temat, ja uważam go za wyczerpany,

wysyłam kamery do sklepu z opcją naprawy do pewnej kwoty, to czy sklep uzna czy nie to już inna sprawa,

15 minut temu, Krzysztof z Bagien napisał:

Ale masz świadomość, że jak za towar zapłaciłeś w sumie kilkanaście tysięcy, to nie oznacza, że gość ma w kieszeni te kilkanaście tysięcy? Koszt wymiany nawet jednej kamery przewyższy to, co sklep zarobił na wszystkich transakcjach z Tobą.

nawet przez moment nie przyszło mi do głowy przyczyniać się do upadku sklepu wg. mnie najlepszego w naszym kraju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, esiulek napisał:

nawet przez moment nie przyszło mi do głowy przyczyniać się do upadku sklepu wg. mnie najlepszego w naszym kraju

Nie chodzi o to, że sklep ma od tego od razu upaść, po prostu taki argument nie ma większego sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie ;) Jest ważna gwarancja ? to chyba po to ona jest aby z niej skorzystać ;) napisałem to na samym początku jaką drogę należy przebyć czyli gwarancja , tauron, ubezpieczyciel.

Nie ma innej kolejności i taką zawsze należy stosować bo ubezpieczyciel nic Ci nie wypłaci jeśli nie masz potwierdzenia z serwisu że kamera czy inne urządzenie zostało uszkodzone na skutek przepięcia....  tyle w temacie i jak kolega stwierdził zostawmy temat aż się rozwiąże mam nadzieje pozytywnie mniej .. czy bardziej. 

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 27.11.2021 o 14:51, komprez napisał:

Teleskopy to sklep może i mały i raczej nikogo to nie obchodzi a to ich za***ny obowiązek przyjąć taka reklamację i wydać opinię 

Świetnie, że Ty swoje "za***ne obowiązki" tak znakomicie spełniasz.

 

[ @diver jasno powiedziałem? czy też bełkocze tu? teraz będe sie doptywał Ciebie, czy jest ok, bo jednak znasz się na nie-bełkotaniu! ]

 

W dniu 27.11.2021 o 14:51, komprez napisał:

Najlepiej to zjechać ludzi że próbują naciągać sklepy/firmy żeby ucieknąć od odpowiedzialności za naprawę...  brawo 

co? "ucieknąć"? to jest jaka gwara? facetowi się spaliły dwie kamery jednocześnie w jednym hubie... to chyba faktycznie najlepiej tak jak @karolbe sugeruje... wysłac huba, i dom, i tę stację przekaźnikową do sklepu, niech sprawdzą i powiedzą co spaliło kamerki

 

to ich za***ny obowiazek

 

W dniu 27.11.2021 o 15:41, Krzysztof z Bagien napisał:

Ale masz świadomość, że jak za towar zapłaciłeś w sumie kilkanaście tysięcy, to nie oznacza, że gość ma w kieszeni te kilkanaście tysięcy? Koszt wymiany nawet jednej kamery przewyższy to, co sklep zarobił na wszystkich transakcjach z Tobą.

strzelam, bazujac nieco na mojej znajomosci, ze tak z "pinset zlotych", biorac pod uwage koszty transportu, marżę, RABAT i nie licząc wyżywienia pracowników :)

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem się nie odzywać, ale Wasze niezwykle merytoryczne wynurzenia na temat defekacji skłoniły mnie do opisania mojego przypadku walki z dostawcą energii podczas uruchamiania jednej ze stacji telewizyjnych parę lat temu.

W wyniku chwilowego wyłączenia zasilania z sieci miejskiej uszkodzeniu uległ kontroler macierzy dyskowej Fujitsu - nie był włączony za UPSem. Zgłoszenie do dostawcy wymagało wykonania ekspertyzy przez ITB lub inny certyfikowany podmiot - wykonanej na koszt zgłaszającego. Koszt ulegał zwrotowi w razie uznania reklamacji - 1500 zł. Do ekspertyzy należało dołączyć DEDYKOWANY zasilacz i opis warunków zasilania dostarczony przez producenta. My mieliśmy dodatkowo zapis rejestratora napięcia sieciowego, bo było to w momencie uruchamiania stacji.

Proces trwał 15 miesięcy i skończył się uznaniem reklamacji.

Po drodze było też badanie instalacji zasilającej pod kątem zabezpieczeń przepięciowych oraz badanie prognozy pogody na ten dzień, czy nie wystąpiły "czynniki niezależne" czytaj- uderzenia piorunów w okolicy.

Naprawa kosztowała około 1600 zł.

Tak więc takie przypadki nie są ani proste ani oczywiste.

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
W dniu 27.11.2021 o 17:02, lkosz napisał:

@esiulek daj później gdzieś znać jak się zakończyła sprawa

Witam.

No więc sprawa trochę się ciągnęła, ale koniec końców zakończyła się pozytywnie, (dla mnie oczywiście ) kamery wróciły i na teraz działają, naprawione w serwis Teleskopy.pl w ramach gwarancji.

Pozdrawiam.

  • Lubię 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.