Skocz do zawartości

StarParty Jodłów 2011


Rekomendowane odpowiedzi

ciepłe ciuszki trzeba mieć bo noce mogą być już zimne

jednak 2 lata temu przez cały zlot były upały po 25oC ... nieźle spiekłem sobie twarz :szczerbaty:

zaplanowałem sobie, że w tym roku będzie podobnie B)

 

pozdrawiam

 

a no było tak jak piszesz, codziennie Słoneczko ładnie grzało ;)

Liczę, że organizatorzy już się odpowiednio dogadali z pogodą :)

 

Tak dla przypomnienia, "Ponad chmurami" :)

IMG_6326.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaizik dzwonił do nas rano że nie da rady jechać i odstępuje nam miejsca wiec dla nas już proszę nie kombinować miejsc. Ale mile widziany był by ewentualny transport z Warszawy do Jodłowa a najlepiej to z pomorza ale to tylko ewentualnie jak nie zorganizuje sobie auta służbowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś był taki pociung do Pragi czeskiej, co przez Kłodzko i Międzylesie jechał. Tylko nie pamiętam, czy z Gdańska/Gdyni startował, czy przesiadka w Warszawie. :g:

Z Kłodzka/Międzylesia może jakimś autobusem albo się dogadać, może ktoś z Jodłowa by podskoczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam od jakiegoś już czasu próbuję się załapać na zlocik ( bez skutku ) . Czy mógłby mi ktoś napisać ; jeśli nie udałoby mi się zorganizować karnetu i przyjechałbym na własną rękę to nie będę miał kłopotu ze znalezieniem noclegu ( 2ie osoby ) a organizatorzy nie zabronią nam korzystania z dobrodziejstw STARPARTY (oczywiście liczę się z dodatkowymi kosztami ). Czy może impreza owa ma charakter kameralny a my będziemy "persona non grata " ? . Z góry dziękuję za odpowiedź !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaizik dzwonił do nas rano że nie da rady jechać i odstępuje nam miejsca wiec dla nas już proszę nie kombinować miejsc. Ale mile widziany był by ewentualny transport z Warszawy do Jodłowa a najlepiej to z pomorza ale to tylko ewentualnie jak nie zorganizuje sobie auta służbowego.

Seba k...a zayzik

zarezerwowałem 3 miejscówki

2 są twoje

trzecia jest Tomka C

bo był daleko od kompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zobaczenia Sawesiku, obgadamy termin odbioru... :szczerbaty:

 

Jeśli ktoś z okolic Trójmiasta (lub dojedzie do Trójmiasta) poszukuje transportu to proszę pisać na PW. W tej chwili planujemy wyjazd na dwa samochody ale jeśli znajdą się z dwie osoby to może zmienimy opcję na trzy pojazdy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostałych dopadła dziwna przypadłość. Co prawda starczka również nie oszczędziła, ale On nie był "mientki" i dał radę. :rofl:

 

Ale za to w przyszłym roku warszawskie trolle przyjadą w mocno powiększonym składzie :yahoo:

 

Pozostaje życzyć Wam udanego zlotu :Beer::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam pytanie do organizatorów: Czy w najbliższym czasie będzie jakaś informacja o „statusie realizacji zamówienia :-)” uczestnictwa w zlocie? Oprócz tego co widnieje w samym astromarkecie tj. „w realizacji”. Mam na myśli informacje o zatwierdzeniu uczestnictwa , zaksięgowaniu płat itd.

 

Z góry dzięki za odpowiedz.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam pytanie do organizatorów. Czy jeżeli przyjadę przyczepą kempingową z rodziną (żona i dwójka dzieci 2.5 i 4 latka) to będę mógł korzystać z dobrodziejstw zlotu i będzie gdzie się "zaparkować"? Jeżeli tak to czy wyżywienie we własnym zakresie czy można się podłączyć i za ile?

 

Pozdrawiam,

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w najbliższym czasie będzie jakaś informacja o „statusie realizacji zamówienia :-)” uczestnictwa w zlocie? Oprócz tego co widnieje w samym astromarkecie tj. „w realizacji”. Mam na myśli informacje o zatwierdzeniu uczestnictwa , zaksięgowaniu płat itd.

 

Już zaczęłam sprawdzać płatności. Myślę, że do końca tygodnia wszyscy otrzymają swoje potwierdzenia wpłaty.

 

Pozdrawiam,

 

Nadia

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Celowo nie podejmuję na razie tematu namiotów i przyczepy. Najpierw chcę rozlokować osoby, które już się zarejestrowały. Myślę, że zostanie jeszcze kilka miejsc. Jak wszystkie się wyczerpią to wtedy będzie możliwość wykupienia karnetów na uczestnictwo w zlocie bez noclegu. Cała reszta pozostanie niezmienna - wspólne posiłki, obserwacje nieba, prelekcje itp.

Przypominam, że na terenie ośrodka (także na zewnątrz) mogą przebywać jedynie osoby, które się zarejestrowały i mają identyfikator uczestnika zlotu.

Nadia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Jestem zarejestrowany ale nie posiadam IDENTYFIKATORA UCZESTNIKA ZLOTU . Proszę mi podpowiedzieć w jaki sposób mam go zdobyć . ( Czasu coraz mniej a frustracji przybywa ) . :swear:

 

...,a Ktos ma ? Jak narazie chyba jedynym numerem o jakim mozemy mówić jest numer zamowienia z Astromarketu 1000001XX (X to oczywiście kolejna cyfra). Jak narazie trwa weryfikacja płatności. Chyba że Ktos ma cos wiecej niż ja?

Edytowane przez lukaszp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Jestem zarejestrowany ale nie posiadam IDENTYFIKATORA UCZESTNIKA ZLOTU . Proszę mi podpowiedzieć w jaki sposób mam go zdobyć . ( Czasu coraz mniej a frustracji przybywa ) . :swear:

 

 

O jakiej frustracji mówisz.... :friends: ?

Jak co roku tak i w tym, identyfikatory oraz koszulki uczestnicy zlotu otrzymują na miejscu w Jodłowie przy rejestracji.

 

Pozdrawiam

Nadia

Edytowane przez Nadia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.