Skocz do zawartości

Głowa Pelikana - IC5070 - HH555+


licho52

Rekomendowane odpowiedzi

Zdjęcie oczywiście piękne, takie inne od wszystkich.

Ale mam jedno zastrzeżenie.

Podczas oglądania odnoszę wrażenie, że jest ciut za mozno skontrastowane. 

Nie znam się za bardzo na optyce takich instrumentów, może tak ma być, albo

..

Używasz może BXT?

Ja np okropnie boję się tego "urządzenia" bo zauważyłem, że niechcący można bardzo skrzywdzić zdjęcie.

Pomijając ten super kontrast i super wyostrzenie, zdjęcie genialne.

Jak zwykle w Twoim wykonaniu.

A wiesz że ja też zastanawiam się nad takim RC?🙂

Tylko ósemka, bo może jeszcze dam radę ją powiesić na AZ EQ 5 Pro.

 

Edycja:

Teraz na skalibrowanym monitorze to wygląda ok.

smartfon dziwnie wyostrza.

Edytowane przez Robson_g
  • Lubię 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, licho52 napisał(a):

 

Poczciwy EQ6-R.  Daje radę, jak jest dobry seeing to 0,5 trzyma.

Super, dałeś mi nadzieję, bo mam akurat EQ6 r pro na pierze i zamierzam założyć na niego właśnie 10 RCka, w takim układzie powinno dać radę. 

Edytowane przez Auron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Robson_g napisał(a):

Zdjęcie oczywiście piękne, takie inne od wszystkich.

Ale mam jedno zastrzeżenie.

Podczas oglądania odnoszę wrażenie, że jest ciut za mozno skontrastowane. 

Nie znam się za bardzo na optyce takich instrumentów, może tak ma być, albo

..

Używasz może BXT?

Ja np okropnie boję się tego "urządzenia" bo zauważyłem, że niechcący można bardzo skrzywdzić zdjęcie.

Pomijając ten super kontrast i super wyostrzenie, zdjęcie genialne.

Jak zwykle w Twoim wykonaniu.

A wiesz że ja też zastanawiam się nad takim RC?🙂

Tylko ósemka, bo może jeszcze dam radę ją powiesić na AZ EQ 5 Pro.

 

Edycja:

Teraz na skalibrowanym monitorze to wygląda ok.

smartfon dziwnie wyostrza.