Skocz do zawartości

Problem z wysyłką wadliwej kamery do Hongkongu


Grzegorz Czernecki

Rekomendowane odpowiedzi

Nowy rok , nowym rokiem ale jest zajebisty niedosyt układów w szczególności Intela i innych producentów. Robię serwisy laptopów jak i astro a już w tym pierwszym czuć to znacznie - braki nawet programatorów nowych na rynku np SVOD4 ... jest powiem brzydko PRZESRANE. Do astro jeszcze jakieś klocki idzie dostać ale w tamtym roku już z wielkim trudem zamawiałem przetwornice dla jednego z kolegów tutaj do HEQ5 to już był problem z dostępnością ... nie wiem jak teraz ale zrobiłem sobie zapasy :) WIęc taka naprawa u nich może trwać chwilę jak wspomniałem nawet nie przez nowy rok, chyba że mają taką samą na stanie to pewnie wyślą nową - oby się skończyło pozytywnie , trzymam kciuki !

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, komprez napisał:

Nowy rok , nowym rokiem ale jest zajebisty niedosyt układów w szczególności Intela i innych producentów. Robię serwisy laptopów jak i astro a już w tym pierwszym czuć to znacznie - braki nawet programatorów nowych na rynku np SVOD4 ... jest powiem brzydko PRZESRANE. Do astro jeszcze jakieś klocki idzie dostać ale w tamtym roku już z wielkim trudem zamawiałem przetwornice dla jednego z kolegów tutaj do HEQ5 to już był problem z dostępnością ... nie wiem jak teraz ale zrobiłem sobie zapasy :) WIęc taka naprawa u nich może trwać chwilę jak wspomniałem nawet nie przez nowy rok, chyba że mają taką samą na stanie to pewnie wyślą nową - oby się skończyło pozytywnie , trzymam kciuki !

Kamera była na gwarancji, kupiona pół roku wcześniej i powiedzieli, że wyślą nową 

  • Lubię 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kolejna aktualizacja, dziś mijają 2 miesiące odkąd sklep odebrał niesprawną kamerę i na drugi dzień miał wysłać nową, ostatni kontakt miał miejsce 16 grudnia napisali, żebym się nie przejmował i od tego czasu cisza, nawet nie odpisują na moje wiadomości. 

Edytowane przez Grzegorz Czernecki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Grzegorz Czernecki napisał:

Kolejna aktualizacja, dziś mijają 2 miesiące odkąd sklep odebrał niesprawną kamerę i na drugi dzień miał wysłać nową, ostatni kontakt miał miejsce 16 grudnia napisali, żebym się nie przejmował i od tego czasu cisza, nawet nie odpisują na moje wiadomości. 

To na pewno chodzi o Robina? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyclops Optics to jakaś totalna żenada, co gorsza teraz jesteś w jeszcze gorszej sytuacji nie masz kamery, pieniędzy i jeszcze ciężko o jakieś środki zaradcze, bo co zrobić założysz im sprawę w chiński sądzie o oszustwo.

Miejmy nadzieję że doczeka to pozytywnego rozwiązania i przyślą Ci kamerę, ale sam sklep należy omijać łukiem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym miewał je często, ale ten wątek to ostateczny eliminator pomysłów żeby robić takie zakupy w Azji :) choćbym miał kupić droższe i gorsze, bo to co chcę jest niedostępne...

Trzymam kciuki za zakończenie tego thrillera

  • Lubię 3
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Grzegorz Czernecki napisał:

Kolejna aktualizacja, dziś mijają 2 miesiące odkąd sklep odebrał niesprawną kamerę i na drugi dzień miał wysłać nową, ostatni kontakt miał miejsce 16 grudnia napisali, żebym się nie przejmował i od tego czasu cisza, nawet nie odpisują na moje wiadomości. 

Napisz do nich z innego konta email z zapytaniem o zakup dowolnej kamery, wtedy zobaczysz czy nikomu nie odpisują,  czy tylko Tobie. Jeżeli coś odpiszą, to tym samym emailem odpisz im w swojej sprawie, dlaczego Cie olewają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, lkosz napisał:

Nie żebym miewał je często, ale ten wątek to ostateczny eliminator pomysłów żeby robić takie zakupy w Azji :) choćbym miał kupić droższe i gorsze, bo to co chcę jest niedostępne...

Trzymam kciuki za zakończenie tego thrillera

Wiem i też miałem wątpliwości, ale gdy kupowałem kamerę nie cena była najważniejsza, choć w pewnym stopniu pewnie tak, ważniejsze było to, że w EU dostępna była tylko w Baader Planetarium, ale nie chcieli mi wysłać twierdząc, że nie prowadzą sprzedaży dla klientów detalicznych w Pl bo mają jakieś umowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Amper napisał:

Napisz do nich z innego konta email z zapytaniem o zakup dowolnej kamery, wtedy zobaczysz czy nikomu nie odpisują,  czy tylko Tobie. Jeżeli coś odpiszą, to tym samym emailem odpisz im w swojej sprawie, dlaczego Cie olewają. 

Na meile nie odpisują wcale, kontak z nimi zaczął się dopiero na mesengerze jak w sprawę zaangażowałem bezpośrednio QHY, chyba ich się boją bo są ich głównym przedstawicielem, i coś czuję, że niestety trzeba będzie ten manewr powtórzyć

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Aktualizacja, zaczął się piąty miesiąc odkąd wysłałem kamerę i kamery dalej nie mam , sklep odzywa się co około 3 tygodnie zwodząc i oszukując ,albo, że wyślemy do końca Tygodnie bo nowy rok, za 3 tygodnie kolejna wiadomość wyślemy w poniedziałek bo covid, potem wyślemy w piątek i tak w koło macieju, oczywiście nie piszą tego sami tylko po moich naciskach, już się chyba pogodziłem z faktem , że tyle kasy poszło w błoto, NIE POLECAM A WRĘCZ ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUPY W CYCLOPS OPTICS!!!!!!!!!!

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Robson_g napisał:

Jakie są kanały, możliwości zwrotu kasy? 

Prędzej czy później musi być zwrócona. Znam Robina. To uczciwy facet. 

Na moje wiadomości Robin w ogóle nie odpisuje, zwrot pieniędzy się raczej nie kalkuluje bo cła ani vatu mi nikt nie zwróci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Aktualizacja, kamera została dzisiaj wysłana, niestety pomogło dopiero zainteresowanie sprawą bezpośrednio QHY, ( cyclopy tłumaczą się, że mają ciężką sytuację z covid ) jedno jest pewne, to były ostatnie zakupy za wielkim murem w moim wykonaniu, paczka ma być dostarczona w czwartek , tyle dobrze bo za tydzień w czwartek jedziemy w Bieszczady :)

  • Lubię 4
  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale, żeby nie było za kolorowo, to okazało się, że za przesyłkę trzeba zapłacić 400zł, czyli reasumując, kamera wymieniona w ramach gwarancji, padła elektronika, nie dość, że musiałem czekać pół roku to jeszcze zapłaciłem za wysyłkę do nich zepsutej 350zł i wysyłkę nowej do mnie 400zł, normalnie zajebiście, odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie!!!!!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale syf. Dlatego ja kupowałem w Chinach tylko takie rzeczy, które w razie zepsucia wrzucam do kosza. Resztę zakupów robię w Polsce, głównie w teleskopach.pl. Co do tych cwaniaków to sugeruję wystawienie opinie np. tutaj: https://www.trustpilot.comj Kiedyś jakiś sklep z Chin mnie wydymał i na tym serwisie znalazłem info jak odzyskać kasę. Nawiasem zakup za 10usd zrobiłem za pomocą paypala i właśnie w paypal złożyłem skargę, że dostałem jakiś badziew zamiast tego co zamówiłem. Co ciekawe po 2tygodniach dostałem całkowity zwrot kasy  z paypala.

Edytowane przez tomekL
  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2022 o 20:47, Jan Bielański napisał:

Cyclops Optics to jakaś totalna żenada

 

Potwierdzam. Jakiś czas temu też próbowałem coś zamówić. Dopiero po złożeniu zamówienia i dyspozycji zapłaty w PayPal odezwali się, że towaru jednak nie mają na stanie (w opisie na stronie było "in-stock") i trzeba poczekać 5-10 dni. Po tym czasie zapytałem się o termin wysyłki towaru. Znowu, że będzie za 5-10 dni. Po prawie miesiącu czekania zażądałem anulowania zamówienia, co zrobili, ale z pewnym ociąganiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Grzegorz Czernecki napisał:

Ale, żeby nie było za kolorowo, to okazało się, że za przesyłkę trzeba zapłacić 400zł, czyli reasumując, kamera wymieniona w ramach gwarancji, padła elektronika, nie dość, że musiałem czekać pół roku to jeszcze zapłaciłem za wysyłkę do nich zepsutej 350zł i wysyłkę nowej do mnie 400zł, normalnie zajebiście, odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie!!!!!! 

@Grzegorz Czernecki, może jest sens nagłośnić to w mediach społecznościowych? QHY na pewno ma profil na Twitterze i Facebooku. Niech publicznie się ustosunkują do konieczności zapłaty za przesyłkę w ramach wymiany gwarancyjnej?

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, smopi napisał:

@Grzegorz Czernecki, może jest sens nagłośnić to w mediach społecznościowych? QHY na pewno ma profil na Twitterze i Facebooku. Niech publicznie się ustosunkują do konieczności zapłaty za przesyłkę w ramach wymiany gwarancyjnej?

Już do nich napisałem, zresztą cyclops optics odezwało się dopiero po zainteresowaniu trmatem właśnie qhy

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, smopi napisał:

Niech publicznie się ustosunkują do konieczności zapłaty za przesyłkę w ramach wymiany gwarancyjnej?

Zapewne należałoby się zapoznać z warunkami gwarancji, których nikt raczej normalnie nie czyta. Jeżeli producent w jej ramach zapewnia wymianę/naprawę, ale musisz dostarczyć i odebrać towar na swój koszt i jest to w tychże warunkach zapisane - to, choć pewnie się Wam to nie spodoba, wszystko jest w porządku.

 

Gwarancja to nie rękojmia, żeby były jakieś minimalne, ustawowo zapewnione uprawnienia. I jest to jeden z argumentów za tym, żeby kupować w Polsce albo przynajmniej w UE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Krzysztof z Bagien napisał:

Zapewne należałoby się zapoznać z warunkami gwarancji, których nikt raczej normalnie nie czyta. Jeżeli producent w jej ramach zapewnia wymianę/naprawę, ale musisz dostarczyć i odebrać towar na swój koszt i jest to w tychże warunkach zapisane - to, choć pewnie się Wam to nie spodoba, wszystko jest w porządku.

Masz rację, ale tak po ludzku: to nie jest w porządku obciążać wszelkimi kosztami klienta, który w niczym nie zawinił. Towar się zepsuł w czasie, w którym producent gwarantuje, że będzie działał. W mojej opinii rozmawiamy tu o różnicy pomiędzy porządną firmą, która dba o swoje imię, a firmą szmatławą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, smopi napisał:

Masz rację, ale tak po ludzku: to nie jest w porządku obciążać wszelkimi kosztami klienta, który w niczym nie zawinił. Towar się zepsuł w czasie, w którym producent gwarantuje, że będzie działał. W mojej opinii rozmawiamy tu o różnicy pomiędzy porządną firmą, która dba o swoje imię, a firmą szmatławą.

Tym bardziej, że zwodzili mnie z wysyłką prawie pół roku

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, smopi napisał:

Towar się zepsuł w czasie, w którym producent gwarantuje, że będzie działał. W mojej opinii rozmawiamy tu o różnicy pomiędzy porządną firmą, która dba o swoje imię, a firmą szmatławą.

 

gwarancja nie oznacza, że zakupiony towar się nie zepsuje tylko, że ewentualne awarie zostaną bezpłatnie usunięte (spełnione muszą być warunki gwarancji) w okresie trwania gwarancji. Wielu sprzedawców oferuje za dopłatą przedłużoną gwarancję co nie oznacza, że po dopłaceniu kasy ten sam towar nagle ma większą niezawodność

 

pozdrawiam

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.