Skocz do zawartości

Zakupy w teleskopy.pl - dajcie sobie spokój


franz

Rekomendowane odpowiedzi

z nimi jak chcecie zaoszczędzić nerwów. To nie jest żadna firma prowadzona przez ludzi, którzy mają blade pojęcie o tym co sprzedają a co najwyżej można ich zaliczyć do dystrybutorów paczek pomiędzy hurtownią a klientem i na tym chcą zarobić. Nie mają pojęcia co jest w środku w paczkach, które wysyłają, chociaż udają, że mają i zapewniają, że wszystko jest zanim kupisz. Ustawa o instrukcjach w języku polskim do produktu ich nie dotyczy i wrzucają to co mają a nie to co ma być. Zapomnij kliencie o jakimkolwiek serwisie pogwarancyjnym do Twojego sprzętu. Serwis jest zerowy i czysto teoretyczny. Twierdzą, że mają serwisanta ale jak się chce porozmawiać z nim to go nie ma i właściwie nie wiedzą gdzie jest. Odpowiadają, że nie odbiera komórki. Gdybyś chciał kupić jakąkolwiek część do teleskopu np. czop na rurę do montażu dobsona to zapomnij o tym. Nie mają tego i wogóle niczego i nawet zamiaru cokolwiek sprowadzić żeby Ci pomóc. Nawet nie wiedzą co to jest czop do dobsona. Prawdopodobnie wie serwisant ale go nie ma. Radź se sam, byle tylko kupiłeś i przelałeś kasę na ich konto. Na stronie mają dużo fajnych fotek ale na tym się kończy. Link do sklepu.

 

http://www.teleskopy.pl/?gclid=CIT4geCi ... 3godSlAALw

 

pozdrawiam

 

icon_post_report.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Franz, nie wiem o co chodzi ale są rzeczy których nie sprowadzisz bo producencie maja to w dupie i nie sprzedają np czopów. Więc nie jest to wina sklepu.

Jam mam dosyć miłe wspomnienia z kontaktu z tą firmą. Napisz dokładnie w czym masz problem, może pomożemy. Każdy z nas się wzmaga z trudami sprzętu astro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że naturalną jest nieufność bystrego człowieka do firm co ich nie stać na oryginalną nazwę, a jedynie na tak proste łapanie klientów.

Pewnie zarezerwowanie sobie takiej nazwy kosztowało i daje im sporo klientów ale to oznacza, że mogą tedy ich nie tak bardzo szanować (idą na ilość).

 

Raczej nie kupiłbym "mleka od krowy" czy telewizora w "telewizory.pl" :icon_biggrin:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawa o instrukcjach w języku polskim do produktu ich nie dotyczy i wrzucają to co mają a nie to co ma być.

Niestety to prawda.

 

Twierdzą, że mają serwisanta ale jak się chce porozmawiać z nim to go nie ma i właściwie nie wiedzą gdzie jest.

Akurat na papierosie. Niestety to też prawda.

 

Ogólnie sklep to "odsprzedawca", też miałem takie wrażenie.

Edytowane przez dziki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że naturalną jest nieufność bystrego człowieka do firm co ich nie stać na oryginalną nazwę

 

ooo,ciekawe spojrzenie na świat. Jak ktoś nie ma oryginalnej nazwy, tzn. że jest do d...? dość -nomen omen- oryginalne podejście... rozumiem, że zaufałbyś sklepowi np. megamixgalaxyscopes.pl- bo nazwa jest oryginalna?

  • Lubię 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, jasne. Dwa miesiące temu przyszło mi kupować napęd w jednej osi. W dwóch "wielkich i uznanych" firmach konsultacja telefoniczna wykazała niekompetencję sprzedających. Podawali bzdurne informacje co do szczegółów technicznych. W sklepie teleskopy.pl w Chorzowie kupiłem ten sam towar. I w dodatku w cenie około 10 % niższej, niż w "wielkich i uznanych" firmach. Ponadto w rzeczonym sklepie nie mają nic przeciwko temu, aby po zmroku wystawić na zewnątrz dowolny z oferowanych teleskopów w celu osobistego sprawdzenia jak też np. wygląda przezeń Jowisz. Robiłem tak już kilkakrotnie i nikt nie miał żadnych pretensji; chociaż wtedy akurat nic nie kupiłem. W jednej z "wielkich i uznanych" firm popatrzyli na mnie jak na głupiego po takiej "zachciance". Natomiast rzeczywiście sprzedający nie są tej klasy fachowcami co główne osoby w "uznanych i wielkich" firmach. Jednak w "uznanych i wielkich" firmach można też trafić na kogoś innego "za ladą". I wtedy już ta przewaga fachowości znika. Można co najwyżej wytknąć, że asortyment mają skromniejszy - nastawiony raczej na klienta z mniej zasobnym portfelem. I to by było na tyle. Pozdrowienia.

  • Lubię 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem w tym sklepie wiele razy i na brak wiedzy o sprzęcie wlaściciela bym nie podejrzewał , wielokrotnie z nim rozmawialem na różne tematy sprzętowe i wiedze ma nie małą.

 

Spotkałem sie też często z obniżkami , gratisami i darmowym wypożyczaniem sprzętu i nigdy nie miałem żadnych problemów.

  • Lubię 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, jasne. Dwa miesiące temu przyszło mi kupować napęd w jednej osi. W dwóch "wielkich i uznanych" firmach konsultacja telefoniczna wykazała niekompetencję sprzedających. Podawali bzdurne informacje co do szczegółów technicznych. W sklepie teleskopy.pl w Chorzowie kupiłem ten sam towar. I w dodatku w cenie około 10 % niższej, niż w "wielkich i uznanych" firmach. Ponadto w rzeczonym sklepie nie mają nic przeciwko temu, aby po zmroku wystawić na zewnątrz dowolny z oferowanych teleskopów w celu osobistego sprawdzenia jak też np. wygląda przezeń Jowisz. Robiłem tak już kilkakrotnie i nikt nie miał żadnych pretensji; chociaż wtedy akurat nic nie kupiłem. W jednej z "wielkich i uznanych" firm popatrzyli na mnie jak na głupiego po takiej "zachciance". Natomiast rzeczywiście sprzedający nie są tej klasy fachowcami co główne osoby w "uznanych i wielkich" firmach. Jednak w "uznanych i wielkich" firmach można też trafić na kogoś innego "za ladą". I wtedy już ta przewaga fachowości znika. Można co najwyżej wytknąć, że asortyment mają skromniejszy - nastawiony raczej na klienta z mniej zasobnym portfelem. I to by było na tyle. Pozdrowienia.

 

Też tak miałem :)

Pamiętajmy, że tylko ludzie.

Stosunkowo niedawno w tak zwanym znanym dużym sklepie kupiłem sprzęt i przyszedł zdekompletowany i uszkodzony. Tak bywa. Z drugiej strony innym razem kupiłem co innego i było szybko i sprawnie.

W jeszcze innym znanym sklepie zamówiłem coś i czekałem długo i długo i na szczęście mi się nie śpieszyło ale jak bym był nieuprzejmy to smarował bym błotem tu i tam ale trzeba też zrozumieć, że czasem tak bywa, że coś nie wyjdzie, że ktoś się pomyli, że ktoś ma zły dzień. Bądźmy wyrozumiali i szanujmy się, przecie jest nas tak mało w tej branży. Dlaczego nie możemy mówić jednym głosem? Ludziska idą Święta, dobry czas na przemyślenia.

Pozdrawiam i życzę trochę zrozumienia dla innych.

  • Lubię 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wielokrotnie kupowałem w tym sklepie różnych ( czasem dość drogich ) części internetowo i osobiście w sklepie w wa-wie. Wielokrotnie też rozmawiałem ze sprzedawca i nigdy nie miałem wrażenia, że nie znają się narzeczy. Ogólnie mam pozytywne wrażenie. Franz przesadza.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam zastrzeżeń co do oddziału warszawskiego, z innych nie korzystałem. Jedno co franz ma rację, to instrukcje, ale to chyba problem ogólny i w sumie w moim przypadku nie taki ważny biorąc pod uwagę, że zamiast instrukcji zrobili mi szkolenie co do sposobu regulacji sprzętu które to szkolenie zupełnie mnie zadowoliło. Obsługa była miła i uczynna (prawda z tym wynoszeniem sprzętu przed sklep i testowaniem - będąc tam parę razy niemal za każdym razem jakiś klient miał właśnie realizowaną tą usługę). Co do kompetencji obsługi - nie mam żadnych zastrzeżeń.

 

A co do nazwy firmy to brzmi ona InSolutions, zaś w sprawie domeny teleskopy.pl to uważam, że to był świetny ruch aby ją sobie odpowiednio wcześniej zarezerwować i używać - wiadomo od razu co się sprzedaje w tym sklepie. Tak więc argument z nazwą - zupełnie nietrafiony.

Edytowane przez Piotr Brych
  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu kilka opinii o sklepie.

http://www.opineo.pl/opinie/teleskopy-pl

Dobre dotyczą tego, że paczka szybko przyszła tak jakby to był jakiś cud, że wogóle tak się stało. Jak zaczynają się sprawy reklamacyjne na gwarancji to zaczynają się schody. Po gwarancji

to chyba wcale nie ma z nimi rozmowy. Nie wydaje mi się, żeby to był sen.

Wolałbym jednak żeby sprzedawca szanował ustawodawstwo i dołączył właściwą instrukcję.

Na szkolenie do Warszawy mam trochę daleko, zresztą poziom mi nie odpowiada, wolę szkolenie producenta.

Edytowane przez franz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zaczynają się sprawy reklamacyjne na gwarancji to zaczynają się schody.

Tutaj muszę się wypowiedzieć.

Kupiłem jakiś czas temu u nich GSO 200/1000 i okazało się, że jest jakiś problem z LG i LW - przy kładzeniu tuby kolimacja leciała w cholerę (z wimmerem próbowaliśmy ogarnąć temat ale bezskutecznie).

Wymiana na nowy przeszła zupełnie, totalnie bezproblemowo. Sprawdzili tylko czy jest wszystko co było w komplecie i wydali nową tubę. Nawet nie sprawdzali czy to co napisałem/mówiłem było prawdą.

 

Przyjechałem, oddałem starą, wziąłem nową i wyszedłem. Nie było najmniejszego problemu.

 

Paweł

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zakupiłem u nich teleskop i przyszedł z instrukcją w środku. Widać nawet że jedna strona była dodrukowana gdyż brakowało opisu do montażu w głównej instrukcji. Zamówienie złożyłem telefonicznie (odebrał pan z krakowa) i cała rozmowa była bardzo pozytywna. Dodatkowo, kiedyś byłem u nich w sklepie w stolicy i również dowiedziałem się wszystkiego czego chciałem. Był tez tam inny pan który testował lornetki - mógł wyjść na zewnątrz sklepu i popatrzeć przez wybrane przez siebie modele.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do nazwy firmy to brzmi ona InSolutions, zaś w sprawie domeny teleskopy.pl to uważam, że to był świetny ruch aby ją sobie odpowiednio wcześniej zarezerwować i używać - wiadomo od razu co się sprzedaje w tym sklepie. Tak więc argument z nazwą - zupełnie nietrafiony.

 

Jak odpowiednio wcześnie i tanio to tak. Masz rację.

 

Z prostej matematyki wynika jednak, że w klasycznym przypadku, jak firma wchodzi na rynek z przytupem - wszystko naj to znaczy, że wydała OGROM kasy na reklamę i takie "domeny". To potem chce odcinać kupony, a nie zainwestuje - jeszcze - w serwisantów i doradców najwyższej klasy ale drogich.

Po prostu gula mi skacze jak widzę drogie reklamy i tego typu rozmach bo tak naprawdę to kto za nie płaci ??? ;)

 

Co do teleskopy.pl to brać trzeba pod uwagę i ceny i resztę (czasem bywali drodzy).

 

Pozdrawiam

p.s.

a to takiej domeny nie trzeba co roku bronić przed "odkupem"?

p.s.2

i jeszcze jedno

Estetyka tej ich strony jest słabiutka ... to (intuicyjnie) powinno niepokoić bo albo

firma upada

albo

właściciel jest człowiekiem kompletnie bez gustu, a to jakoś tam zwykle koreluje z innymi zaletami

 

EDIT:

po zobaczeniu postu Piotra

wbrew pozorom nie ma sprzeczności !

Jak się tak niesamowicie zdarzy, że kogoś stać i na reklamę i na wszystko co być powinno to ... super :)

Tylko czemu Franz jest niezadowolony? ;)

Edytowane przez ekolog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekologu, czasem jak coś powiesz to żal odpowiadać. Ale niech będzie:

1. Ja mam kilka zarejestrowanych domen i o ile opłacę je w terminie to nie muszę się przed nikim bronić.

2. Co do OGROMU kasy. No jak 100 zł na rok to ogrom kasy to żyjemy na innych planetach. Bo tyle kosztuje domena.

3. Gula to mi skacze jak widzę publiczne pieniądze wywalane w błoto, a to że ktoś prywatny kto ma konkurencję ładuje kasę w reklamę - to jego sprawa, mnie obchodzą ceny końcowe, serwis i jakość a nie ile posżło w reklamę. A tak przy okazji to powiem szczerze nie widziałem żadnej reklamy tego sklepu, nigdzie, choć chętnie widział bym w moim miesięczniku.

 

Właściciel tego sklepu po prostu miał ten refleks albo wizję, że gdy w Polsce mało kto interesował się domenami, to on wykonał mocny ruch do przodu i po prostu nabył takową (podobnie jak inny człowiek zrobił z domeną astronomia.pl).

  • Lubię 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem plusiki wszystkim tym, którzy pozytywnie wypowiadali się o tym sklepie. Jeśli kogoś w zapale pominąłem - przepraszam. Sam mam bardzo fajne doświadczenia z nimi, ale nie będę się tu rozpisywał z detalami.

Zauważcie, ile pracy wkładają w opis sprzętu, fotki... Szkoda że nie dałem sobie do zakładki przykładu, w którym opis był niesamowicie dokładny i długi + fotki. Nie tylko suche parametry, ale do czego się nadaje, do czego nie, itp itd. To był szok !!!

 

Każdy może mieć jakąś wpadkę - ale na tej podstawie wydawać wyrok ? Nieuczciwe !

 

Franz, nie zamierzałeś przypadkiem zrobić reklamy sklepowi? Jeśli tak - to udało się w 100% :remybussi:

Edytowane przez zbignieww
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.