Skocz do zawartości

Astroshop - Opinie


Paether

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem u nich kmpl. do  opaskowania heq5... 

No prawie...

Choć był  w magazynie (wysyłka 2-5dni) okazało się że jednak nie mają na stanie  dostawa...w  PAŹDZIERNIKU  za 2,5 m-ca.

Wiem że mogę anulować  zamówienie ale przelew zagraniczny,, przewalutowanie w druga strone to razem wyjdzie ponad  100zl w plecy.

 

 

Nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kupiłem u nich sporo rzeczy i nigdy nie miałem takich przygód... jak mają to mają i od razu wysyłają. Poza tym można zamówić za pobraniem jak komuś nie po drodze z płatnościami za granicę lub dogadać się ze sklepem w PL. Albo po prostu zadzwonić i zapytać (mówią po polsku)

Edytowane przez Maetrik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś zamówiłem w astroshop.pl lornetkę i po zamówieniu napisali do mnie, że czas oczekiwania będzie sporo dłuższy niż napisali na stronie sklepu i spytali czy czekam, czy może chcę anulować zamówienie. I anulowałem. Płaciłem kartą, a że oni obciążają kartę dopiero po wysyłce towaru, to do płatności wogóle nie doszło.

Innym razem zamówiłem zaślepki, które okazały się być zrobione z kiepskiego plastiku, który wydzielał zapach, tak że bałem się, że coś może wejść w reakcję z powłokami na optyce. Napisałem do sklepu jak jest i że chcę zwrócić. Przeprosili, oddali kasę i nie chcieli nawet, żebym te zaślepki odsyłał.

Zamawiałem u nich wiele razy i zawsze było wszystko w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że jak zadajemy pytania techniczne po angielsku to możemy liczyć na duuuuuużo szybszą odpowiedź niż jak pytamy po polsku.

Jak zapytałem na astroshop.pl to po trzech dniach mi napisali, że nie zapomnieli, ale muszę jeszcze poczekać, bo nie wyrabiają z odpowiedziami. Wtedy to samo pytanie zadałem po angielsku na astroshop.eu i dostałem rzeczową odpowiedź w pół godziny.

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tymi płatnościami w polskiej walucie ? W zamówieniu zaznaczyłem przelew, to mi wyskoczył bank niemiecki i kwota w Euro (chociaż jak robiłem zamówienie miałem też kwotę w PLN), napisałem maila, aby zmienili sposób płatności to odpisali że tylko przelew (chociaz w innym mailu było, że za pobraniem jest w pL) i jak nie mogę w Euro to mogę na konto w Polsce. Napisałem maila, że chce na to konto w Polsce i dałem ten nr zamówienia, i czekam na odpwiedź od 2 dni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 13.09.2020 o 08:08, Charon_X napisał:

W zamówieniu zaznaczyłem przelew, to mi wyskoczył bank niemiecki i kwota w Euro (chociaż jak robiłem zamówienie miałem też kwotę w PLN)

Może byłeś na https://www.astroshop.eu zamiast https://www.astroshop.pl ? Na eu też można wybrać walutę pl, a może wtedy dane do przelewu są inne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, luzikos napisał:

Może byłeś na https://www.astroshop.eu zamiast https://www.astroshop.pl ? Na eu też można wybrać walutę pl, a może wtedy dane do przelewu są inne ?

Zamawiałem ostatnio z astroshop.pl i dodają taką notkę "walutą końcowego rozliczenia będzie Euro. Wszystkie faktury i płatności będą w Euro." Płaciłem revolutem więc i tak było mi wszystko jedno. Ale część osób może się zdziwić jak tego nie zauważy i bank po swojemu przeliczy z zawyżonym kursem i koniec końców będzie wyższa cena niż podana na stronie.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mateusz_N napisał:

" Płaciłem revolutem więc i tak było mi wszystko jedno. Ale część osób może się zdziwić jak tego nie zauważy i bank po swojemu przeliczy z zawyżonym kursem i koniec końców będzie wyższa cena niż podana na stronie.

Wszystko zależy od banku. U mnie w Pekao mam na karcie debetowej kurs oficjalny mastercarda, czyli praktycznie najlepszy możliwy. Revolut nie ma tu sensu. Ale na kredytowej już kurs jest bardzo nieopłacalny. Inne banki mogą mieć odwrotnie, albo w najgorszym wypadku w obu przypadkach ten drogaśny "kurs banku". Warto sobie to sprawdzić i potem nie bać się płacenia w euro czy walucie z końca świata, bo to zasadniczo żadna różnica :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają też konto w Polsce, dostałem na maila dane i wpłaciłem. 

Problem, że po wpłacie dopiero mi napisali że towar (moduł lunt Cak) będzie dostępny dopiero w lutym, a o Luncie 50 nie wiedzą dokładnie kiedy i zapytanie czy chce czekać czy zwrot pieniędzy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pajastrz napisał:

Dużo u nich kupowałem, ale z tym się nie spotkałem aby było inaczej niż na stronie napisane. Jeśli towar był dostępny to zawsze docierał zgodnie z planem.

 

Patrz dwa posty wyżej... niedawno gdzieś tu  czytałem o podobnym przypadku związanym z kupnem jakiegoś refraktora... nie chce mi się szukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zamawiałem produkt (moduł Lunt CaK) był na żółto (dostepny w 1-2 tygodni). Mailowania to było też z 2 tygodnie - czasem trzeba było czekac parę dni, na ten moduł jeszcze wynegocjowałem cenę niższą niż sklepie o ponad 1000 zł, potem jeszcze mailowanie, aby dali konto z polskiego banku, aby wpłacać w PLN ( nie chciałem kombinować z przewalutowywaniem). Nie wiem czy to anulować, ten moduł jest ciężko dostępny, w TS jest promocja, ale tutaj już tylko karta, przewalutowywanie i Paypal, co daje ze 400 zł więcej niż to co wynegocjowałem w AS. A też nie wiadomo czy jest, jak się okaże, że nie ma to będzie większy problem niż tutaj. 

Kwestia tez taka czy te terminy dostępności są pewne, żeby potem nie było jakiegoś zwodzenia na kolejne miesiące. 

 

Z Luntem 50 już nie było problemów, napisali, że przyszedł i wysłali, w przyszłym tygodniu powinien być. 

Edytowane przez Charon_X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę znaleźć, nie mogę się dodzwonić - można płacić w PLN z polskiego konta?

Jak wysyłka jest jeden dzień to znaczy że jest w magazynie w PL?

Jak kilka dni to DE?

Dawno kupowałem - chyba nie było jeszcze "polskiego oddziału".

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
15 minut temu, delaa napisał:

Kompletny brak kontaktu jeśli chodzi o zapytanie o produkt.

Niefajnie.

 

Jeśli pytałeś na astroshop.pl. to możesz spróbować jeszcze po angielsku na astroshop.eu.
Po trzech dniach czekania tak zrobiłem i odpowiedzieli mi w pół godziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nic się niby nie stało ale jestem zniesmaczony. Filtr za dość duży pieniądz wysłali w kopercie bąbelkowej. Jak to zobaczyłem to miałem ochotę te żelki wsadzić komuś w koniec przewodu pokarmowego z dużą siłą. W tym samy czasie inny niemiecki sklep wysłał 3 filtry w kartonie jak od butów (zimowych)... Nie podoba mi się ten sklep... Czasem nie ma jednak wyboru. Dodatkowo w momencie kiedy finalizowałem płatność akurat się u nich wywalił serwer ;-) Więc przez jakiś czas nie miałem ani hajsu na koncie ani zamowienia w panelu ;-) Amba fatima - było i ni ma. Ja nie mówię że to zły sklep, ja po prostu ich nie lubię ;-).  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.