Skocz do zawartości

17 Jesienny Zlot Miłośników Astronomii - zapisy!


Adamo

Rekomendowane odpowiedzi

baner_roztocze.jpg

Astrozloty, Polskie Towarzystwo Miłośników Astronomii oraz wszyscy ludzie dobrej woli zapraszają na
17-ty jesienny, fantastyczny, szalony, astronomiczny, Roztoczański Zlot Miłośników Astronomii "ROZTOCZE 2022".

 

Kraina Nad Tanwią, 22-25 września.

 

Zapisy oraz wszystkie informacje na stronie www.astrozloty.pl

Ilość miejsc? tyle co jest :)

Zapraszamy!!!

----------------

Czas na zlot z koszulkami i w związku z tym szukamy projektanta!
Szukamy prelegentów i mistrzów ceremonii oraz specjalistów od szkoleń z branży AstrO :)
No to co? pomożecie?


 

  • Lubię 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Krzysztof z Bagien napisał:

Nie masz przypadkiem maila na Gmailu?

Mam.

 

@Adamo możesz coś poradzić? Próbowałem kilkukrotnie przesłać mail aktywacyjny, wysyłałem także informację na adres e-mail astrozlotów, ale cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Zlew napisał:

Mam.

 

@Adamo możesz coś poradzić? Próbowałem kilkukrotnie przesłać mail aktywacyjny, wysyłałem także informację na adres e-mail astrozlotów, ale cisza.

Ja już miałem konto (na adres gmailowy), ale niby było usunięte i nie szło się zalogować - chociaż np. zmiana hasła działała i link przychodził. Jak próbowałem założyć nowe konto na inny adres z Gmaila (znaczy właściwie ten sam, tylko bez kropki, bo Gmail traktuje je tak samo, a reszta świata uważa je za odrębne byty), to też nie przyszedł mail aktywacyjny. Ewidentnie jest jakiś problem na linii astrozloty.pl - Gmail.

W każdym razie założyłem kolejne konto na firmowego maila w mojej własnej domenie i poszło bez problemu. Więc chyba musisz użyć adresu nie gmailowego. To nie rozwiązuje problemu, ale przynajmniej działa.

Edytowane przez Krzysztof z Bagien
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Krzysztof z Bagien napisał:

Ja już miałem konto (na adres gmailowy), ale niby było usunięte i nie szło się zalogować - chociaż np. zmiana hasła działała i link przychodził. Jak próbowałem założyć nowe konto na inny adres z Gmaila (znaczy właściwie ten sam, tylko bez kropki, bo Gmail traktuje je tak samo, a reszta świata uważa je za odrębne byty), to też nie przyszedł mail aktywacyjny. Ewidentnie jest jakiś problem na linii astrozloty.pl - Gmail.

W każdym razie założyłem kolejne konto na firmowego maila w mojej własnej domenie i poszło bez problemu. Więc chyba musisz użyć adresu nie gmailowego. To nie rozwiązuje problemu, ale przynajmniej działa.

Jeśli ktoś zakłada konto wpisując nieprawdziwe dane lub jakieś skróty oraz podaje wymyślony pesel to nic z tego nie będzie.

Dodatkowo jak widzę konta na których widnieje sam e-mail to je kasuje wierząc że ktoś usuną dane i nie chce widnieć w naszej bazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Adamo napisał:

Jeśli ktoś zakłada konto wpisując nieprawdziwe dane lub jakieś skróty oraz podaje wymyślony pesel to nic z tego nie będzie.

Dodatkowo jak widzę konta na których widnieje sam e-mail to je kasuje wierząc że ktoś usuną dane i nie chce widnieć w naszej bazie.

Tak jak Ci pisałem na PW - z dla Gmaila nie ma różnicy, czy wpiszę adres z kropkami czy bez, ale twoja baza danych będzie to traktować jako osobny adres email:

https://support.google.com/mail/answer/7436150?hl=pl

Więc adresy jankowalski@gmail.com, jan.kowalski@gmail.com, czy j.a.n.k.o.w.a.l.s.k.i@gmail.com są z punktu widzenia Gmaila takie same i maile wysłane na nie będą prawidłowo docierać - do tej samej osoby. Jeżeli masz konto na Gmailu, to możesz to zresztą sam bardzo prosto sprawdzić. Poza tym - dopóki nie przyjdzie mail aktywacyjny, to nie można podać w ogóle żadnych danych. A na Gmaila najwyraźniej maile aktywacyjne nie przychodzą (do mnie nie dotarł i do kolegi wyżej też, więc raczej to nie jest przypadek).

 

Moje dane na tym koncie, które jest usunięte, były pełne i prawidłowe i nic z nimi nie robiłem; tak jak wpisałem, tak były - więc jeśli je usunąłeś, to nie wiem dlaczego.

 

Edytowane przez Krzysztof z Bagien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minutes ago, Adamo said:

Jeśli ktoś zakłada konto wpisując nieprawdziwe dane lub jakieś skróty oraz podaje wymyślony pesel to nic z tego nie będzie.

Dodatkowo jak widzę konta na których widnieje sam e-mail to je kasuje wierząc że ktoś usuną dane i nie chce widnieć w naszej bazie.

Ja tam kiedyś, dawnymi czasy zarejestrowałem się jako Edward Gierek mailem gierek@prl.com. I minał jakiś tydzień a tam list w moje,j prywatnej skrzynce skrzynce mailowej jakaś poczta. Otwieram i czytam: "Te Lewandowski, ty mnie tutaj nie podskakuj, albo się rejestrujesz jako Lewandowski albo ... Podpisane Prezes Zlotów."
?

Edytowane przez tomekL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, Tayson said:

W tym roku zdrada na rzecz RODOS ;)

Myślę, że tam jest trochę miejsc do astro, ale trzeba wynająć samochód i wjechać w środek wyspy. Taki minus. Byłem z rodziną i sobie odpuściłem. W Faliraki jest AstroCafee ale jak jak byłem mieli covida i byli zamknięci. Nie mniej mają lokalizację, gdzie trochę widać gwiazd. Ja, mimo że byłem w hotelu na uboczu, to gwiazd miałem tyle co kot napłakał. Generalnie z miejscówek hotelowych niewiele nieba widać.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Krzysztof z Bagien napisał:

Tak jak Ci pisałem na PW - z dla Gmaila nie ma różnicy, czy wpiszę adres z kropkami czy bez, ale twoja baza danych będzie to traktować jako osobny adres email:

https://support.google.com/mail/answer/7436150?hl=pl

Więc adresy jankowalski@gmail.com, jan.kowalski@gmail.com, czy j.a.n.k.o.w.a.l.s.k.i@gmail.com są z punktu widzenia Gmaila takie same i maile wysłane na nie będą prawidłowo docierać - do tej samej osoby. Poza tym - dopóki nie przyjdzie mail aktywacyjny, to nie można podać w ogóle żadnych danych. A na Gmaila najwyraźniej maile aktywacyjne nie przychodzą (do mnie nie dotarł i do kolegi wyżej też, więc raczej to nie jest przypadek).

 

Moje dane na tym koncie, które jest usunięte, były pełne i prawidłowe i nic z nimi nie robiłem; tak jak wpisałem, tak były - więc jeśli je usunąłeś, to nie wiem dlaczego.

 

Sprawdziłem, nie przychodzi mail na gmaila.

Ciekawe.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Adamo napisał:

Sprawdziłem, nie przychodzi mail na gmaila.

Ciekawe.

Albo masz coś nie tak w konfiguracji (ale to by było o tyle dziwne, że mail ze zmianą hasła dociera na Gmaila), albo Gmail z jakiejś przyczyny widzi akurat te maile aktywacyjne jako spam i ich nie puszcza.

 

Edit: tak mi teraz przyszło na myśl - jak nie masz dobrze skonfigurowanego rekordu SPF (a tak oglądam te maile -  i na tyle na ile się znam, to wygląda mi, że chyba nie masz wszystkiego jak trzeba, tzn. chyba nie masz w ogóle tego ustawionego), to Google nie będzie tego puszczać, bo traktuje to jako podszywanie się pod kogoś innego. Miałem ten sam problem u siebie w sklepie, jak serwer na którym sklep stoi wysyłał np. potwierdzenia zamówień w imieniu mojej domeny, to na Gmailowe adresy to nie przychodziło, bo właśnie SPF nie był ustawiony jak trzeba. Nie, że trafiało do spamu, tylko w ogóle nie docierało.

Edytowane przez Krzysztof z Bagien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.