Jump to content

Teleskopy.pl - Opinie


Recommended Posts

Tez potwierdze z wlasnego doswiadczenia, ze nie mialem najmniejszych problemow w teleskopy.pl a kupowalem wielokrotnie roznosci od ksiazek, przez zlaczki, wskazniki laserowe, lornetki, statywy po kamery CCD. Chyba juz nawet nie pamieta ile tego bylo i wszystko git!

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Kupowałem od nich wiele razy, osobiście i internetowo ( gdy nie chciało mi się jechać chociaż nie mam daleko) i wszystko ok. Co do rabatu to raz zdarzyło mi się przy zakupie kątówki

usłyszeć pytanie czy coś u nich już kupowałem, a po potwierdzeniu kątówka była o 10 złociszy tańsza.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Kupiłem w zeszłym roku lornetkę Nikon 10x50 cf ex. Zakupiona byla na raty ;)

Przebieg procesu kredytowania przebiegl doslownie blyskawicznie(ale to po czesci chyba zasluga firmy kredytujacej choc moze nie ;)). Lornetka zostala dostarczona kurierem(za darmo), egzemlarz mi dostarczony okazal sie rewelacyjny co potwierdzilo takze klilka osob znajacych sie na temacie.

Oceniam wszystko idealnie

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Zamówiłem we wtorek, 23 kwietnia tuleję 2" z gwintem T2 i zaraz po tym, dokonałem, przelewu. Wysłałem do nich wyciąg bankowy z potwierdzeniem wpłaty. Poprzednie zamówienia były bardzo szybko realizowane. Dzisiaj, 25 zadzwoniłem pod warszawski numer, i odezwał się pan z bardzo nie uprzejmym głosem...teleskopy, słucham...Jak  zapytałem o realizację zamówienia, to usłyszałem, że przelew wpłynął i mam czekać... Bardzo mnie zaskoczył swoim opryskliwym, wręcz pretensjonalnym głosem (jak śmiałem tu dzwonić, i pytać o cokolwiek). Takim podejściem do klienta, na pewno nie przyczynił się bym tam jeszcze cokolwiek zakupił.  Wstyd panie Kacz, że ma pan takich niemiłych dla klienta pracowników.:mad3:

Edited by kiniu-13
  • Sad 2
Link to post
Share on other sites

Też kiedyś spotkałem się z niezbyt przyjemnym potraktowaniem. Zadzwoniłem zapytać o dostępność pierścieni regulowanych do lunetki . Człowiek po drugiej stronie nie był zbyt przyjemny i w zasadzie to rozmowa zakończyła się na tym, że nie wiedziałem czy mają czy nie. Kupiłem z drugiej ręki.

Z kolei kontaktowałem się z nimi powtórnie w innej sprawie (czas dostawy) i rozmowy były "jak z klientem", dostałem wyjaśnienie i na drugi dzień przyszło. 

Nie przekreślam jednak firmy i ich asortymentu, czasem komuś mucha na nos siądzie i tak się zachowa. Ale faktycznie mogliby poziom telefonicznej obsługi podnieść, bo pewnie tak się zachowuje jakiś jeden ancymon.

Edited by count.neverest
Link to post
Share on other sites

Dopiero zauważyłam ten temat. W teleskopy.pl dokonałam zakupu dwa razy. Pierwszy raz w maju 2016 kupiłam teleskop. Nie pamiętam o co dokładnie chodziło ale wynikło jakieś nieporozumienie. Sprawa została wyjaśniona błyskawicznie. Kurier zdążył dostarczyć przesyłkę przed weekendem na czym bardzo mi wtedy zależało :) Kolejny zakup to torba na teleskop i akcesoria. Transakcja przebiegła bezproblemowo. Szybka dostawa, miła obsługa. Nie mam żadnych zastrzeżeń do sklepu :)

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj dostałem e-maila od pana Kacz, z przeprosinami za zwłokę w wysyłce. Powodem była niemożność znalezienia zamówionej tulei, choć komputer wykazywał 3 sztuki na stanie. Sprawa się wyjaśniła i towar został wysłany, ale nie zmienia to faktu niemiłej rozmowy telefonicznej, prowadzonej przez personel sklepu w Warszawie. Niesmak pozostał...

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Zamowilem kilka pierdół jako jedno zamowienie z opcja platne przy odbiorze, paczke miala dostarczyc poczta polska. Po 14 dniach oczekiwania dostalem maila z pretensja dlaczego nie odbieram przesylki. Wyjasnilem Panu ze u mnie zaden kurier sie nie pojawil oraz ze nie mialem zadnej informacji o jego wizycie u mnie(awizo). Kolejny mail od Pana i znow moj w ktorym wyjasnilem Panu ze jestem osoba niepelnosprawna i jestem zawsze w domu wiec nie jest mozliwe aby kurier u mnie byl. Znow mail od Pana z jakaś pokretna gadka i jako ze bylo to przed swietami dostalem na koniec zyczenia wesolych swiat :/ jestem bardzo spokojnym czlowiekiem(do czasu) wiec na zakonczenie naszej korespondencji otrzymali milego maila z informacja ze mam w dupie komu zlecaja dostarczanie przesylek jesli paczki nie dochodza. Dziwi tylko fakt ze taka niby renomowana firma wspolpracuje z takim tworem jak PP a np paczkomatu w ofercie nie ma. 

Link to post
Share on other sites

Do mojego poprzedniej wypowiedzi musze dodac cos na otarcie łez(ich łez) w moim miescie(Chorzow) jest sklep stacjonarny firmy teleskopy.pl. kilkakrotnie bylem z synem w tym lokalu na zakupach i musze dac duzego plusa Panu Markowi ktory od jakiegos czasu tam pracuje. Moze nie jest jakims super fachowcem w dziedzinie ale chłop naprawde sie stara. Telefonicznie moge zarezerwowac towar bez problemu, z zamowieniem sprzetu tez nie ma najmniejszych problemow. Marek sprawe szybko zalatwia i dzwoni uprzejmie informujac o mozliwosci odbioru. Duzy plus :)

Link to post
Share on other sites

Coś tam do nich kupowałem parę razy nie było się do czego przyczepić. Choć jak ostatnio dzwoniłem z jakimś tam pytaniem, to faktycznie gość który odebrał telefon brzmiał tak, jakby był ciężko na mnie obrażony, że śmiem mu dupę zawracać. Ale odpowiedzi udzielił rzeczowej.

Edited by Krzysztof z Bagien
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Hej , Krzysztofie ! 

 

Nie do nich, tylko od nich   ( ewentualnie Nich )  , gość przecież nie brzmiał tak , mógł ewentualnie tak brzmieć jego głos w telefonie,  no i z tymi czterema literami

mogłeś sobie darować !  Nie ???    Szanujmy polską mowę, wszak jesteśmy w elicie hobbystów !  :)  A to zobowiązuje !  

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
9 minut temu, alinoe napisał:

zakupiłem towar 2krotnie ten sam na przestrzeni bodajże miesiąca lub dwóch. O ile za 1szym razem pieniądze zostały zwrócone, to za 2 razem, mimo rezygnacji do 14 dni i odesłania towaru, do którego prawo daje mi ustawa konsumencka, sprzedawca zakomunikował, że pieniędzy nie zwróci i zażądał wyjaśnień, do czego ustawowo nie ma prawa.

Przyznam, że brzmi to podejrzanie. Myślę, że gdybyś opisał powód dwukrotnego zakupu, sprawa zakończyłaby się szybko. Może i sprzedawca nie ma prawa o to pytać, ale jeśli niczego nie ukrywasz, to dlaczego nie możesz powiedzieć? Powiedz chociaż nam. Jeśli to kwestia otrzymania dwukrotnie np uszkodzonego towaru, to sprawa jest jasna. Ale teoretycznie mógłbyś potraktować sklep jako wypożyczalnię i sobie co chwila zamawiać ten sam towar i odsyłać. Dopóki nie opiszesz bardziej jasno sprawy, dopóty prawdopodobieństwo winy jest po obu stronach (choć sklep tak czy siak powinien pieniądze zwrócić, a przede wszystkim utrzymywać dobry kontakt - tu się zgodzę z Tobą na pewno).

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
55 minut temu, alinoe napisał:

Chciałbym zdecydowanie odradzić zakupy w tym sklepie. Po kilku udanych transakcjach, zakupiłem towar 2krotnie ten sam na przestrzeni bodajże miesiąca lub dwóch. O ile za 1szym razem pieniądze zostały zwrócone, to za 2 razem, mimo rezygnacji do 14 dni i odesłania towaru, do którego prawo daje mi ustawa konsumencka, sprzedawca zakomunikował, że pieniędzy nie zwróci i zażądał wyjaśnień, do czego ustawowo nie ma prawa. Sprawa toczy się już 2 miesiące ze względu na dłuższy brak odzewu z 2 strony i jutro zostanie skierowana do UOKiKu.

Dobrze rozumiem, że kupiłeś coś tam, odesłałeś, potem znów kupiłeś to samo i znów odesłałeś? Jeżeli tak, to w ogóle się nie dziwię sprzedawcy.

BTW - UOKiK nie zajmuje się takimi sprawami.

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, alinoe napisał:

Ja nie rozumiem co ja niby mam ukrywać i co tu jest podejrzane? Kupiłem 2 krotnie towar i tyle. Dlaczego? Moja sprawa. W obu przypadkach przesyłka była na mój koszt i ze swojego portfela ją odsyłałem. Ustawodawca wyraźnie pisze, że nie muszę podawać przyczyny zwrotu i tyle w temacie. Za to sprzedawca ma mi zwrócić pieniądze. Tu jest czarne albo białe, nie ma odcieni szarości.

Drobne odcienie szarości są. Jeśli towar sprowadzany był na zamówienie, indywidualnie dostosowywany (np. kolimacja, której nie ma w standardowej cenie ale jest np. jako gratis przy większym zakupie) itp. Ewentualnie, gdy nastąpił spór o obniżenie wartości zwracanego produktu.

Mimo, że mam i dobre i złe doświadczenia z różnymi sklepami to takie przedstawienie sprawy bez żadnych szczegółów jest dla mnie mało precyzyjne. Równie dobrze firma nie pisząc o szczegółach mogłaby napisać  "z takim klientem nie róbcie interesów". Ale jeśli wypełniłeś wszystkie wymogi ustawy to życzę szybkiego finału, bo ze spokojnym sumieniem doczekasz się pozytywnego załatwienia sprawy.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Jeszcze o Hitlerze coś napisz i będziemy mogli zamykać.

To, że Ty masz jakieś tam prawo, to nie oznacza, że jest ono absolutnie nieograniczone. Przy takim działaniu jak twoje, sprzedawca może mieć podejrzenie, że wcale nie chodzi Ci o zakup danego produktu. Że chcesz sprzedawcy zrobić na złość i narazić go na straty finansowe. A to, czy sprzedawca ze swojej strony jakieś twoje prawa naruszył, to by musiał ocenić sąd, po uwzględnieniu wszystkich okoliczności. Z punktu widzenia sprzedawcy, to najgorsze, co może go czekać, to nakaz zwrotu pieniędzy z jakimiś tam odsetkami plus zapłata kosztów sądowych. Myślisz, że go nie stać? A Ty se poczekasz i nerwów sobie napsujesz. Skoro kupiłeś coś i Ci nie pasowało, to po co kupiłeś to ponownie od tego samego sprzedawcy? Gdzie tu jakikolwiek sens?

A UOKiK interweniuje w przypadkach naruszania zbiorowego interesu konsumentów. Twój indywidualny przypadek narusza wyłącznie twój interes (jakkolwiek by to nie brzmiało).

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Our picks

    • Big Bang remnant - Ursa Major Arc or UMa Arc
      Tytuł nieco przekorny bo nie chodzi tu oczywiście o Wielki Wybuch ale ... zacznijmy od początku.
       
      W roku 1997 Peter McCullough używając eksperymentalnej kamery nagrał w paśmie Ha długą na 2 stopnie prostą linie przecinajacą niebo.
       
      Peter McCullough na konferencji pokazał fotografię Robertowi Benjamin i obaj byli pod wrażeniem - padło nawet stwierdzenie: “In astronomy, you never see perfectly straight lines in the sky,”
        • Love
        • Thanks
        • Like
      • 16 replies
    • Jeśli coś jest głupie, ale działa, to nie jest głupie - o nietypowych rozwiązaniach sprzętowych
      Sformułowanie, które można znaleźć w internetach jako jedno z "praw Murphy'ego" przyszło mi na myśl, gdy kolejny raz przeglądałem zdjęcia na telefonie z ostatniego zlotu, mając z tyłu głowy najgłośniejszy marsjański temat na forum. Do rzeczy - jakie macie (bardzo) nietypowe patenty na usprawnienie sprzętu astronomicznego bądź jakieś kreatywne improwizacje w razie awarii czy niezabrania jakiegoś elementu sprzętu  Obstawiam, że @HAMAL mógłby samodzielnie wypełnić treścią taki wątek.
        • Haha
        • Like
      • 21 replies
    • MARS 2020 - mapa albedo powierzchni + pełny obrót 3D  (tutorial gratis)
      Dzisiejszej nocy mamy opozycję Marsa więc to chyba dobry moment żeby zaprezentować wyniki mojego wrześniowego projektu. Pogody ostatnio jak na lekarstwo – od początku października praktycznie nie udało mi się fotografować. Na szczęście wrzesień dopisał jeśli chodzi o warunki seeingowe i udało mi się skończyć długo planowany projekt pełnej mapy powierzchni (struktur albedo) Marsa.
        • Love
        • Thanks
        • Like
      • 130 replies
    • Aktualizacja silnika Astropolis - zgłaszanie uwag
      Dzisiaj zaktualizowaliśmy silnik Astropolis do najnowszej wersji (głównie z powodów bezpieczeństwa). Najpoważniejsze błędy zostały już naprawione, ale ponieważ aktualizacja jest dosyć rozbudowana (dotyczy także wyglądu), drobnych problemów na pewno jest więcej. Bez was ich nie namierzymy. Dlatego bardzo proszę o pomoc i wrzucanie tu informacji o napotkanych problemach/błędach.
        • Like
      • 247 replies
    • Insight Investment Astrophotographer of the Year 2020 – mój mały-wielki sukces :)
      Jestem raczej osobą która nie lubi się chwalić i przechwalać… ale tym razem jest to wydarzenie dla mnie tak ważne, że postanowiłem podzielić się z Wami tą niezwykle radosną dla mnie wiadomością.
       
      Moja praca zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Planety, komety i asteroidy” podczas tegorocznego konkursu Insight Investment Astronomy Photographer of the Year 2020.
        • Love
        • Thanks
        • Like
      • 85 replies
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.