Jump to content

Recommended Posts

Hej!!!!

 

Ja też u pana Janusza dorabiałem różne złączki i redukcje. Nie było szans takich kupić gotowych. Dotarły do mnie w umówionym terminie pięknie wykonane. Ceny za dorabianie bardzo przystępne. Wcześniej kupowałem u niego graty astronomiczne: ALT- AZ, szukacz, ES 6,7 i parę innych i nigdy nie było problemu. Zawsze można do niego zadzwonić po poradę i nigdy takowej nie odmówi. Ma ogromną wiedzę z zakresu optyki i mechaniki. Jak dla mnie to sympatyczny facet z dużą pasją. Z innymi firmami miałem gorsze doświadczenia. Teleskopy.pl spławiły mnie z reklamacją Maka 127 Bressera. Tego samego Maka wymieniły mi na nowego Astrozakupy, gdzie został przez Teleskopy zakupiony (paragon miałem od Teleskopów). Czyli widać podstawy do reklamacji były, tylko zabrakło chęci i dobrej woli. 

 

Pozdrawiam Wojtek.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

W ubiegłym tygodniu zamówiłem złączkę do mojego TS ED 80/560, która pozwala wpiąć akcesoria bezpośrednio w wyciąg teleskopu. Oryginalna, ze sklepu TS'a kosztuje 47€, z przesyłką. W Astrokraku zrobili mi taką za 100 zł z przesyłką do Niemiec. Jest nawet trochę lepsza od oryginalnej, bo ma głębsze radełkowanie na obwodzie pierścienia, co ułatwia do i odkręcanie. W ciągu 4 dni była już u mnie. :D

Link to post
Share on other sites

witam.

ja większość swoich astro zabawek kupowałem w teleskopy.pl, ale kilka pomniejszych zakupów zrobiłem w AK, wszystko zawsze ok. kilkukrotnie rozmawiałem telefonicznie z p.Januszem, wg. mnie facet jest po prostu szczery do bólu i nie owija w bawełne, z sąsiedniego forum wiem że co bardziej wrażliwi mogą mieć z tym problemy, ( jeśli ktoś nie trawi krytyki), ja zawsze po kontakcie z nim czułem się ,, bardziej oświecony " :), nigdy nie czekałem dłużej niż 4 dni robocze na realizację zamówienia, generalnie zdecydowanie polecam. a dodam że zakupy robiłem w AK na przestrzeni kilku lat.

pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, esiulek napisał:

nigdy nie czekałem dłużej niż 4 dni robocze na realizację zamówienia, generalnie zdecydowanie polecam. a dodam że zakupy robiłem w AK na przestrzeni kilku lat.

pozdrawiam.

Mój rekord to pół roku. Aktualnie czekam na zamówienie, bo towar na stronie był, ale fizycznie w sklepie go nie było ;) Na szczęście nic pilnego

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Kupiłem złączkę sct-t2 grubo ponad miesiąc temu. Po 2 tygodniach gdy upomniałem się i spytałem czy paczka została wysłana otrzymałem po dłuższym czasie odpowiedź, że złączka jest w fazie PRODUKCJI :D czeka ją galwanizacja pierdu pierdu same kity. Facet na stronie oczywiście nie ma żadnej informacji o tym, że sprzedaje towar którego nie posiada a taką złączkę dostać można w obojętnie jakim sklepie niemal od ręki tylko oczywiście nie u niego. Obecnie dobija drugi miesiąc od momentu zapłaty, napisałem mu maila pare dni temu by oddał pieniądze bo jest niepoważny. Oczywiście cisza. 

 

Widzę, że niektórzy tłumaczą gościa mówiąc, że kilkukrotnie rozmawiali z facetem przez telefon... :D albo że koniec końców zamówienie zrealizowano, albo że chodziło tylko o jakąś pierdołe więc machnąć ręką. Mamy rok już prawie 2019 i nie wyobrażam sobie, żeby kupno towaru w sklepie internetowym wiązało się z jakimś czytaniem maili, pisaniem ich, dzwonieniem dopytywaniem się i dopraszaniem o coś co należy do ciebie z chwilą przelania pieniędzy. Głupi sklep z firankami rozjeżdża ten astroszajs - beznadziejną namiastke sklepiku gdzie za nieistniejącą ladą siedzi zwykły oszust bo jak inaczej go nazwać? Najwolniejszym sprzedawcą świata?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

To kup coś w UK w mega profesjonalnym sklepie to zobaczysz jak to idzie. Nie bronię Janusza, kontakty bywają dziwne lub utrudniona jest komunikacja, ale nie odstaje to zasadniczo od normy w świecie astro (czyli zasadniczo dla klienta jest nie normalnie). Przynajmniej z AK wszystko działa, a złączki robi genialne.

Edited by kubaman
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kubaman napisał:

To kup coś w UK w mega profesjonalnym sklepie to zobaczysz jak to idzie. Nie bronię Janusza, kontakty bywają dziwne lub utrudniona jest komunikacja, ale nie odstaje to zasadniczo od normy w świecie astro (czyli zasadniczo dla klienta jest nie normalnie). Przynajmniej z AK wszystko działa, a złączki robi genialne.

streszczając - "wiem, jest kiepsko ale spójrz, że u innych też słabo" 

 

Nie mogę się niestety zgodzić z takim podejściem. To odskakiwanie od tematu i omijanie problemu. Mowa o astrokrak i o ich jakość usług tu chodzi a nie jakiegoś sklepu z UK. To jak do tego podchodzą inni sprzedawcy to też inny temat. Swoją drogą cały swój sprzęt skompletowałem w różnych sklepach i nigdy nie miałem problemów z takim olewactwem ze strony sprzedającego. 

 

Poza tym nazywajmy rzeczy po imieniu - olewanie klienta to w moim przekonaniu troszeczkę inna kategoria niż "utrudniona komunikacja" A zwykły metalowy pierścień z dwoma gwintami to nie jest żaden ósmy cud świata by warto było czekać na niego pare miesięcy. Zakładając oczywiście, że dostanę towar który nie jest mi już nawet potrzebny bo zmuszony byłem kupić złączkę w innym sklepie - bez problemów. Zgodzić się mogę jedynie z tym, że jakakolwiek wykonana złączka jest lepsza niż nieistniejąca.

 

 

Link to post
Share on other sites

eeee po prostu nie umiesz kupować... czekać 2 miesiące na złączkę!?

ja bez problemu bardzo szybko dostałem zwrot wpłaconej kwoty, kupiłem w innym sklepie i jestem zadowolony. tak więc z czystym sumieniem moge astrokraka polecić ^_^

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Już kapuje,

 

1) klient jest idiotą, że zawrócił wielmożną dupe sprzedawcy tak prostym zamówieniem mimo iż ten wystawia taki produkt. Powinien dostać w pape za jakiekolwiek zamówienie poniżej 1k Wszelkie problemy z tym związane są oczywiście winą klienta.

2) jeśli się nie wysyła przedsądowych wezwań do oddania pieniędzy, nie wykłóca się ani nie wydzwania - to znowu wina klienta który najwyraźniej nie umie kupować. Sklep jest spoko tylko klient jest głupi skoro myśli, że można ot tak coś kupić i to dostać.

3) wątek na tym forum ma naprawdę szczególne znaczenie i wiele w nim sensu tylko nie tytuł bo powinien brzmieć raczej - "pozytywne opinie o astrokrak"

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...
52 minuty temu, Paether napisał:

Strona www Astrokraka znów działa.

Ktoś ma info skąd ta zmiana i czy są plany w kwestii funkcjonowania sklepu w jakiejś formie?

 

Nic nie działa. Produkty i ceny są z czasu kiedy śp. Janusz jeszcze był z nami.

 

Screenshot_20210719-020521_Chrome.jpg

Link to post
Share on other sites

Oczywiście, strona sklepu i forum były na tym samym serwerze, ktoś (jakaś fujara serwisowa) postawił Maniaka po  aktualizacji/padzie z kopii bazy i zapomniał, że aktywował też sklep.Były zintegrowane. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Our picks

    • Big Bang remnant - Ursa Major Arc or UMa Arc
      Tytuł nieco przekorny bo nie chodzi tu oczywiście o Wielki Wybuch ale ... zacznijmy od początku.
       
      W roku 1997 Peter McCullough używając eksperymentalnej kamery nagrał w paśmie Ha długą na 2 stopnie prostą linie przecinajacą niebo.
       
      Peter McCullough na konferencji pokazał fotografię Robertowi Benjamin i obaj byli pod wrażeniem - padło nawet stwierdzenie: “In astronomy, you never see perfectly straight lines in the sky,”
        • Love
        • Thanks
        • Like
      • 16 replies
    • Jeśli coś jest głupie, ale działa, to nie jest głupie - o nietypowych rozwiązaniach sprzętowych
      Sformułowanie, które można znaleźć w internetach jako jedno z "praw Murphy'ego" przyszło mi na myśl, gdy kolejny raz przeglądałem zdjęcia na telefonie z ostatniego zlotu, mając z tyłu głowy najgłośniejszy marsjański temat na forum. Do rzeczy - jakie macie (bardzo) nietypowe patenty na usprawnienie sprzętu astronomicznego bądź jakieś kreatywne improwizacje w razie awarii czy niezabrania jakiegoś elementu sprzętu  Obstawiam, że @HAMAL mógłby samodzielnie wypełnić treścią taki wątek.
        • Haha
        • Like
      • 21 replies
    • MARS 2020 - mapa albedo powierzchni + pełny obrót 3D  (tutorial gratis)
      Dzisiejszej nocy mamy opozycję Marsa więc to chyba dobry moment żeby zaprezentować wyniki mojego wrześniowego projektu. Pogody ostatnio jak na lekarstwo – od początku października praktycznie nie udało mi się fotografować. Na szczęście wrzesień dopisał jeśli chodzi o warunki seeingowe i udało mi się skończyć długo planowany projekt pełnej mapy powierzchni (struktur albedo) Marsa.
        • Love
        • Thanks
        • Like
      • 131 replies
    • Aktualizacja silnika Astropolis - zgłaszanie uwag
      Dzisiaj zaktualizowaliśmy silnik Astropolis do najnowszej wersji (głównie z powodów bezpieczeństwa). Najpoważniejsze błędy zostały już naprawione, ale ponieważ aktualizacja jest dosyć rozbudowana (dotyczy także wyglądu), drobnych problemów na pewno jest więcej. Bez was ich nie namierzymy. Dlatego bardzo proszę o pomoc i wrzucanie tu informacji o napotkanych problemach/błędach.
        • Like
      • 247 replies
    • Insight Investment Astrophotographer of the Year 2020 – mój mały-wielki sukces :)
      Jestem raczej osobą która nie lubi się chwalić i przechwalać… ale tym razem jest to wydarzenie dla mnie tak ważne, że postanowiłem podzielić się z Wami tą niezwykle radosną dla mnie wiadomością.
       
      Moja praca zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Planety, komety i asteroidy” podczas tegorocznego konkursu Insight Investment Astronomy Photographer of the Year 2020.
        • Love
        • Thanks
        • Like
      • 85 replies
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.