Skocz do zawartości

Delta Optical - Opinie


Rekomendowane odpowiedzi

25 minut temu, piotrkusiu napisał:

Oczywiście, że Delta ma ciekawe promocje. Można też negocjować ceny. Tylko, że jak mam dzwonić albo pisać maile o rabaty to w innym sklepie robię kilk klik, przelew i załatwione.

Taki też był zamysł mojego wpisu. 

Jak szukam okularu  czy czegokolwiek to patrzę gdzie taniej. Nie wydzwaniam bo może gdzieś obniżka. Kupuję i tyle. 

Niech wystawiają realne ceny. 

Teraz chciałbym 5mm z górnej półki. 

I co? W Astroshop  nawet po dodaniu 30 zł przesyłki mam najtaniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Adamie z całym szacunkiem ale takie podejście w stylu "jak nie chce to niech nie kupuje." to raczej kiepsko brzmi. Mamy rynek klienta a nie sprzedawcy. 

PRL i "bierz bo innego nie ma" czy "zaraz nie będzie" już na szczęście przeminął. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kupowałem w DO teleskop GSO 8 - wszystko przyjechało w całości bez żadnych usterek. Pan z obsługi wychaczył nawet 5% rabatu. Dostawa od razu na drugi dzień. Jedyny problem jaki był to to że panowie zapomnieli dołączyć instrukcji do składania. Przy skontaktowaniu się z sklepem, pan przeprosił i powiedział że instrukcje już wysyłają i będzie na drugi dzień ( tak też było) polecił mi również oglądanie filmu na YT gdzie ktoś składa ten model - tak też uczyniłem. Wszystkie elementy były, niczego nie brakowało oraz wszystko pasowało. Więc jak narazie sklep na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.11.2019 o 18:29, Mariusz Psut napisał:

.... Niech wystawiają realne ceny. ....

Delta to dystrybutor, więc ceny będzie miał wysokie, bo musi dbać o partnerów handlowych, którzy sprzedają jego produkty detalicznie. Jak będzie sprzedawał tanio, to np. zamiast teleskopów SW inne sklepy będą sprzedawać produkty konkurencji, na których będą mogli więcej zarobić. Jednak jak negocjujesz cenę to mają z czego zejść i jest szansa na dobrą ofertę. Tak to działa w większości branży. Producent albo dystrybutor musi "oficjalnie" trzymać ceny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wstąpiłem obejrzeć teleskopy i kupić okular. 

Fachowo zostałem obsłużony, nie tylko merytorycznie ale także z normalnym, sympatycznym podejściem do klienta. Ceny są normalne (jak dla mnie, który przegląda całą masę stron), raz większe, a raz mniejsze. 

O rabat można poprosić i zawsze coś tam się uszczknie. 

Wyszedłem z okularem, adapterem do smatfona i... większą wiedzą!

Polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja ze swojej strony mogę polecić, kupowałem lornetkę DO Titanium w zeszłym roku w sklepie w Gdańsku, a skuszony promocją poszedłem ślepo po DO Skylight 15x70. 

Chciałem wydać niespełna 300zł, a zostawiłem 1000 - może jestem zbyt podatny ale raczej jestem zadowolony z zakupów :emotion-5:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W Warszawskim oddziale Delta Optical kupiłem parę miesięcy temu teleskop i zasilacz do tegoż teleskopu. Wszystko sprawnie, bardzo miła obsługa. Później dokupiłem też lunetkę biegunową, jednak nie przydała mi się ona i nie było problemu z oddaniem jej do sklepu i odzyskaniem pieniędzy, także polecam! Przynajmniej Warszawski oddział Delty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Okej, nie sądziłem że kiedyś napiszę negatywną opinię jakiemuś sklepowi ale to co się wydarzyło przekroczyło pewną miarę przyzwoitości więc opiszę pewną "wesołą przygodę" którą miałem i mam do tej pory z delta optical.

2 miesiące temu zaopatrzyłem się w pełny zestaw do astrofotografii DS a który przez ten cały czas spędził kurząc się w kącie, dlaczego? Z powodu braku kamery.

2 miesiące temu zakupiłem atika colora w delcie, sprzęt okazał się szwankować, testowałem go na  6 komputerach każdy z innym  systemem, byłem w serwisie technicznym komputerowym i też nie potrafili tego naprawić. 

Kamerka pojechała do sklepu w delcie gdzie została oddana do serwisu. Pada pytanie z mojej strony : "ile zwykle trwa serwis? - dwa tygodnie" "Okej , stwierdziliśmy brak śladów użytkowania na pana kamerze       "   Kamera poszła , po 3 tygodniach dzwonię czy już coś wiadomo i otrzymuję odpowiedź że kamera prawdopodobnie przyjdzie z jutrzejszą dostawą z działu serwisowego i że do mnie jutro oddzwonią.   Następnego dnia brak telefonu, czekam kolejny tydzień, trwa to już miesiąc i pytam się gdzie moja kamera, okazało się że wysłali ją za granicę bo w kamerze trzeba wymienić jakieś części. No okej mogę poczekać jeszcze 2 tygodnie. Po 2 tygodniach dzwonię i pytam, gdzie jest moja kamera, i otrzymuję wiadomość że będą czekać na części z UK następny miesiąc.    No to ja mówię to ja dziękuję nie jestem już zainteresowany tą kamerą, proszę o zwrot pieniędzy albo wymianę na inny model w tej cenie. Otrzymuję informacje że ze względu na to że nie wiadomo czy na pańskiej kamerze są ślady użytkowania nie możemy stwierdzić czy nie trzeba obciąć ileś procent z całkowitej ceny . No to ja mówię , to sobie obetnijcie 10 % ,oddajcie pieniądze i koniec, a poza tym ślady użytkowania już sprawdzaliście na początku, a poza tym kamera jest u producenta za granicą i to nie jest problem aby na miejscu przeprowadzić ekspertyzę i sprawdzić czy są ślady. I powiedzieli że zadzwonią do producenta i zapytają czy można tak zrobić . Od tamtej pory brak odpowiedzi, nie odbierają telefonów, olewają wiadomości itp, została złożona skarga do sklepu internetowego który też nie odpowiada i zaraz poleci skarga do działu konsumenta.

Niestety na podstawie tej przygody mogę wysunąc następujące wnioski:

1. Sklep delta sprzedał wadliwy produkt którego chciał się pozbyć i ponieważ uzyskał już za niego pieniądze nie jest zainteresowany dalszym pomaganiem klientowi z powodu czego mógłby być stratny, więc stwierdzam że ten sklep jest nastawiony tylko na zysk.

2. Ciekawe było to przedłużanie co tydzień, co dwa tygodnie, więc pomyślałęm że chodzi o to że delta pomyślała że w kamerze jest jakaś wada którą zrobił klient i o niej nie powiedział w związku z tym nie chcą udzielać pomocy takiemu klientowi.

3. Na rynku nietrudno znaleźć ludzi działających z zimnym wyrachowaniem, jednakże wśród ludzi zajmujących się tą konkretną pasją która jest pozwolę sobie powiedzieć jedną z najwybitniejszych ludzie powinni być bardziej przyzwoici. Prawdopodobnie na tym forum są fanatycy delty albo nawet pracownicy ale mnie to nie interesuje i powiem wam to prosto w twarz. Waszym podejściem możecie sobie zarabiać pieniążki ale szacunku nie zdobędziecie bo na szacunek trzeba sobie zasłużyć a nie go kupić albo sprzedać.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Ostatnio korzystanie ze strony DO to droga przez mękę. Konkretnie, interesują mnie tuby optyczne. Zdecydowana większość ich oferty ma status "niedostępny" i nie ma możliwości odfiltrowania tych towarów-widm. A to co jest, to tylko różne GSO i SW plus jedna sztuka Celestrona. Straszna bieda. Czyżby Delta wycofywała się z rynku astro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, dobrychemik napisał:

Zdecydowana większość ich oferty ma status "niedostępny" i nie ma możliwości odfiltrowania tych towarów-widm. A to co jest, to tylko różne GSO i SW plus jedna sztuka Celestrona. Straszna bieda

 

Przecież tak jest w każdym sklepie astro? ;)

 

Nie mogę się powstrzymać, ale wydaje mi się, że kupowanie na Aliexpresie mogło dość mocno uderzyć w rodzimych dealerów. Oczywiście sam też bije się w piersi - ale cena to cena...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, dobrychemik napisał:

Ostatnio korzystanie ze strony DO to droga przez mękę. Konkretnie, interesują mnie tuby optyczne. Zdecydowana większość ich oferty ma status "niedostępny" i nie ma możliwości odfiltrowania tych towarów-widm. A to co jest, to tylko różne GSO i SW plus jedna sztuka Celestrona. Straszna bieda. Czyżby Delta wycofywała się z rynku astro?

Jak dla mnie ostatnio ich strona się mocno poprawiła - po dodaniu tego paska przesuwanego w poziomie i umożliwiającego jakieś tam sortowanie. Wcześniej przez kilka lat (po zmianie ze starej strony himpol/delta) ich strona była zupełnie bezużyteczna do wyszukiwania np. akcesoriów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Od zeszłego tygodnia próbowałem zamówić korektor komy Televue z sklepu DO. Zależało mi jednak na wysyłce zagranicę, także jako, że na stronie internetowej można podać jedynie adres w Polsce skontaktowałem się z sklepem poprzez e-mail.

 

Kontakt mailowy do najprostszych nie należał. Na odpowiedź musiałem czekać zwykle do następnego dnia. Najpierw odpisano mi, że wysyłka zagranicę jest możliwa. Następnie musiałem czekać kolejny dzień na ustalenie dodatkowych kosztów wysyłki. Odpowiedź otrzymałem i właściwie tyle. Strona internetowa nie przyjmuje adresów poza krajem, także znów musiałem pisać o to, jak faktycznie zrealizować to zamówienie. Dzień później kolejna odpowiedź z podaniem danych do wysyłki do faktury proforma. Po wysłaniu danych następnego dnia kolejny mail w którym napisane jest, że mam te dane wysłać jeszcze gdzieś indziej „zwykłym mailem”? Napisałem sklepowi, że dane zostały już podane i od tamten pory dwa dni cisza.
 

W moim odczuciu obsługa w tym sklepie charakteryzuje się kompletnym brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Ciągnięto ze mną rozmowy przez tydzień zamiast załatwić to od razu, po czym po podaniu wrażliwych danych osobowych cisza i brak odpowiedzi. Gdybym tak traktował swoich klientów, to wylano by mnie z pracy. Stanowczo odradzam zakupy w tym „sklepie”.

 

Robilem już kiedyś zakupy w teleskopy.pl i polecam. Załatwiono wszystko profesjonalnie z wysyłką zagranicę włącznie.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
3 godziny temu, towarzysz napisał:

Info z profilu fb Delty:

 

Warto odwiedzić nasz salon w Katowicach!
Po pierwsze, będzie otwarty tylko do 11 lutego.
Po drugie, mamy -20% na nasz sprzęt w salonie!
 

 

272298773_5186341138064514_4191372721462340045_n.jpg

A co się  stało, że w regionie z najlepszymi możliwościami sprzedaży DO likwiduje oddział?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Auron napisał:

A co się  stało, że w regionie z najlepszymi możliwościami sprzedaży DO likwiduje oddział?

Myślę, że coraz częściej ludziom nie chce się jechać nawet pół godziny do sklepu, żeby coś kupić, skoro mogą to zamówić online. Sklepy stacjonarne od dawna są w odwrocie. Na dodatek przy zakupie w sklepie stacjonarnym nie ma ustawowego prawa do zwrotu.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, dobrychemik napisał:

Myślę, że coraz częściej ludziom nie chce się jechać nawet pół godziny do sklepu, żeby coś kupić, skoro mogą to zamówić online. Sklepy stacjonarne od dawna są w odwrocie. Na dodatek przy zakupie w sklepie stacjonarnym nie ma ustawowego prawa do zwrotu.

Dzięki za info całkiem racjonalna argumentacja, choć ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni jest obligatoryjnym prawem w UE, także sklep nie może ot, tak sobie nie przyjąć towaru, który nie przypadł klientowi do gustu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, dobrychemik napisał:

Na dodatek przy zakupie w sklepie stacjonarnym nie ma ustawowego prawa do zwrotu.

Ustawowego nie ma, ale wiele sklepów daje takie prawo dobrowolnie, aby podnieść swoją atrakcyjność - np FotoPlus, czy xkom. Nie wiem jak u Delty.

 

Ja sklepy stacjonarne zawsze lubiłem. Niektóre rzeczy prościej zobaczyć na żywo, a i za przesyłki nie trzeba płacić. Niestety w Krakowie już od jakiegoś czasu nic nie zostało, zniknął Astrokrak wiadomo czemu, ale później TPL się wyniosło. Na południu Polski pozostał chyba tylko TPL w Chorzowie, poza tym wszystko na środku / północy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Auron napisał:

Dzięki za info całkiem racjonalna argumentacja, choć ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni jest obligatoryjnym prawem w UE, także sklep nie może ot, tak sobie nie przyjąć towaru, który nie przypadł klientowi do gustu. 

To dotyczy tylko zakupów zdalnych. Jak kupujesz w "stacjonarnym" sklepie, to przyjęcie takiego zwrotu jest wyłącznie dobrą wolą sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Parę dni temu miałam okazję kupić pierwszy sprzęt w Delta Optical. Tak w skrócie - nic dodać, nic ująć ;) Był to teleskop, na który wydałam dość sporo, a sprzęt był odpowiednio zabezpieczony. Wszystkie akcesoria przyszły, śruby itd. i sam teleskop też jest. Kurier miły, szybka dostawa, no po prostu świetna robota - myślę że będę częściej kupować rzeczy astro w DO :D

P.S już wiemy, czemu nie mamy pogody ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.